ثبت نام یکپارچه ورود

اپل های آلمانی وارداتی به گمرک ایران رسیدند

اپل های آلمانی وارداتی به گمرک ایران رسیدند تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1402/10/28


اپل های وارداتی در گمرک ایران حاضر شدند

در کنار مرسدس بنز و ب ام و که تقریباً همه ایرانی ها با محصولاتشان تا حدودی آشنایی دارند، اپل (OPEL) هم موفق شد با حضور هاچ بک جذابش یعنی کورسا (Corsa) در ایران شناخته شود.

 

 

در تصاویری که به دستمان رسیده پیداست که سه محصول جدید وارداتی اپل عبارتند از کورسا (Corsa)، موکا (Mokka) و کراس لند (Crossland) که از میان این سه مدل، اپل کورسا در بین ایرانی ها بسیار شناخته شده تر است زیرا در سال های دور و قبل از این که پژو ۲۰۶ پایش به بازار ایران برسد، این هاچ بک آرزوی بسیاری از مردم بود.

طی پرس و جوهایی که درباره متولی واردات محصولات برند اپل صورت گرفت نیز معلوم شد که “صنایع خودروسازی رویان پارسیان” شرکتی است که قصد دارد این سه مدل را در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه کنند. این شرکت وارد کننده نوپا هم اکنون ۵ نمایندگی خدمات پس از فروش فعال در ۵ شهر تهران، اصفهان، تبریز، مشهد و شیراز دارد که بلافاصله پس از تحویل اولین سری از اپل های وارداتی به مردم، آماده ارائه خدمات به خریداران اند.

 

شرکت آسیا خودرو بهترین نمایندگی و معتبرین نمایندگی تهران و دارای رتبه برتر مدیران خودرو با کد 366 مدیران خودرو،  نماینده برتر و معتبر شرکت صنایع خودروسازی رویان پارسیان میباشد و در حال آماده سازی و استاندارد سازی شعبه خود در بلوار اندرزگو می باشد.

در مورد سطح امکانات و آپشن های کورسا، موکا و کراس لند نمی توان به طور دقیق اظهار نظر کرد اما تا حدودی می توان پیش بینی کرد که با چه پیشرانه هایی قرار است وارد شوند.

مشخصات فنی احتمالی اپل کورسا

در مجموع طراحی اپل کورسا، ساده و در عین حال شیک است.

همین سادگی در طراحی، در کابین هم دیده می‌شود. فرمان D کات در کنار دسته دنده خلبانی شکل و همچنین نمایشگر‌های بزرگ و کوچک، فضای داخلی کورسا را جذاب کرده‌اند.

با توجه به محدودیت قیمتی تعیین شده برای خودرو‌های وارداتی، احتمالا نسخه پایه‌ای و ارزان کورسا وارد ایران شود.

 

امکانات این نسخه که الگانس نام دارد، رینگ ۱۷ اینچی آلومینیومی، نمایشگر ۷ اینچی اطلاعات-سرگرمی، ترمز پارک برقی، هشدار رانندگی بین خطوط، کروز کنترل و اسپید لمیتر است.

مشخصات فنی احتمالی اپل موکاموکا نیز احتمالاً با همان موتور ۱.۲ لیتری توربو به ایران بیاید اما با این تفاوت که پیشرانه اش می تواند به جای ۱۰۰ اسب بخار و ۲۰۵ نیوتن متر، ۱۳۰ اسب بخار توان و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور را به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک تحویل دهد.

موتور کراس لند نیز کاملاً با پیشرانه موکا یکی است اما در بخش انتقال قدرت، کراس لند از یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک AT بهره مند است که همین موضوع موجب اختلاف میان کراس لند و موکا از لحاظ فنی شده.


مطالب مرتبط
سایپا سیتروئن C3-XR را به بازار ایران آورد 1403/6/28
تیانا 2024، بازگشت پرقدرت یک سدان لوکس ژاپنی 1403/6/27
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22