ثبت نام یکپارچه ورود

واردات چهار مدل کیا برای جانبازان توسط کوشا خودرو

واردات چهار مدل کیا برای جانبازان توسط کوشا خودرو تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1402/11/9


براساس شنیده ها، واردات چهار مدل کیا برای جانبازان توسط کوشا خودرو در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه های خبری، کوشا خودرو از جمله شرکت هایی است که در دور جدید واردات با محصولات کیا وارد بازار خودرو شده است. تاکنون سه محصول کیا کی ۵، کیا سونت و کیا سلتوس در سامانه فروش یکپارچه عرضه شده اند. این سه محصول با توجه به سابقه برند و جایگاه کیا و همچنین غیر چینی بودن، با استقبال خوبی از سوی متقاضیان همراه شده اند. تحویل این سه محصول نیز از چندی پیش آغاز شده است.

کوشا خودرو همچنین با حضور در پنجمین نمایشگاه خودرو شهر آفتاب، اتو اکسپو تهران، علاوه بر به نمایش درآوردن محصولاتی مانند کی ۵، پگاس، سلتوس، سراتو و سونت، یک محصول جدید دیگر را به نام جی ۲ لاین برای معرفی مهیا کرده است.

عرضه سراتو در سامانه یکپارچه

به احتمال زیاد، عرضه کیا سراتو این شرکت نیز به زودی آغاز خواهد شد، بنابراین تعداد خودروهایی که کوشا خودرو در سامانه عرضه کرده است به عدد ۴ افزایش خواهد یافت و تعداد خودروهای غیر چینی بازار خودرو نیز بیش تر خواهد شد.

واردات چهار محصول کیا برای جانبازان

براساس شنیده ها، کوشا خودرو واردات چهار محصول کیا برای جانبازان را نیز در دستور کار قرار داده است. چهار محصولی که برای جانبازان در نظر گرفته شده است خودروهایی هستند که تاکنون در سبد محصولات کوشا قرار نداشته اند.

مشخصات فنی K5

کیا K5 وارداتی به بازار ایران از یک پیشرانه ۲ لیتری MPI چهار سیلندر تنفس طبیعی بهره مند است. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۱۵۰ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۹۶ نیوتن متر را دارد. یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک نیز توان تولیدی توسط پیشرانه را به چرخ های جلوی K5 می رساند. اگرچه بلوک این پیشرانه با پیشرانه سراتو یکی است، اما از کد متفاوتی بهره می گیرد و در واقع، از سری اسمارت استریم محسوب می شود. سیستم تعلیق K5 در جلو از نوع مک فرسون و در بخش عقب مولتی لینک است.

مشخصات فنی کیا سونت ۲۰۲۳

این کراس اوور ساب کامپکت در بازارهای حاشیه خلیج فارس به پیشرانه ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی مجهز می شود که توان تولید نهایت قدرت ۱۱۳ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دندهCVT به چرخ های جلو منتقل می شود و مصرف سوخت ۵.۷ لیتر در هر صد کیلومتر را در این خودرو داریم. شتاب‌گیری در ۱۲.۵ ثانیه ثبت می شود و نهایت سرعت به ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

مشخصات فنی کیا سلتوس ۲۰۲۳

کیا سلتوس ۲۰۲۳ با پیشرانه ۱.۶ لیتر تنفس طبیعی به ایران می آید که توان تولید نهایت قدرت ۱۳۲ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۵۷ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۶ سرعته AT به چرخ های جلو منتقل می شود. مصرف سوخت در این کراس اوور ساب کامپکت ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و نهایت سرعت در آن به ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.


مطالب مرتبط
سایپا سیتروئن C3-XR را به بازار ایران آورد 1403/6/28
تیانا 2024، بازگشت پرقدرت یک سدان لوکس ژاپنی 1403/6/27
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22