ثبت نام یکپارچه ورود

رنو کولئوس به سامانه جانبازان رسید

رنو کولئوس به سامانه جانبازان رسید تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1402/11/17


سامانه فروش خودروهای وارداتی برای جانبازان به روزرسانی شده است و حاکی از بازگشت خودروهای رنو به کشور است. بر اساس گزارش‌های خبری، رنو کولئوس با معرفی در سامانه فروش خودروهای وارداتی برای جانبازان قرار گرفته است. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پس از تحریم‌های آمریکا علیه ایران، رنو از ایران خارج شده و همکاری خود را با برندهای خودروسازی ایران متوقف کرده بود. با این حال، به روزرسانی سامانه فروش خودروهای جانبازان نشان می‌دهد که یک خودروی رنو کولئوس با معرفی ماموت خودرو به کشور وارد خواهد شد. اما این واردات تنها برای جانبازان قابل انجام است و برای عموم مردم در دسترس نیست.

مشخصات فنی خودرو رنو کولئوس عبارتند از:
- موتور ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی با توان ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور ۲۳۳ نیوتن متر، که توان آن از طریق گیربکس CVT X-Tronic به چرخ‌های خودرو منتقل می‌شود.
- سیستم حرکتی چهار چرخ محرک AWD است و میزان مصرف سوخت آن برای هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش به ۸.۳ لیتر می‌رسد.
- از امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به سیستم ورود و استارت بدون کلید، سنسور باران، نمایشگر لمسی ۸.۷ اینچی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ۲ نقطه‌ای با دریچه تهویه ردیف عقب، نورپردازی کابین (Ambientlight)، درب برقی صندوق عقب با سنسور حرکت پا، صندلی‌های جلو با تنظیم برقی، گرمکن و سردکن، سانروف پانورامیک و سیستم پارک اتوماتیک اشاره کرد.
- در میان تجهیزات ایمنی این خودرو، سیستم کمکی ترمز EBA و ABS، کنترل پایداری، کیسه هوای راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده‌ای، سیستم کنترل فرود از تپه، سنسور پارک جلو و عقب، کروز کنترل، دوربین عقب، ترمز پارک برقی، سیستم هشدار نقطه کور و سیستم کنترل فشار باد تایر دیده می‌شوند.


مطالب مرتبط
سایپا سیتروئن C3-XR را به بازار ایران آورد 1403/6/28
تیانا 2024، بازگشت پرقدرت یک سدان لوکس ژاپنی 1403/6/27
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22