ثبت نام یکپارچه ورود

ب ام و اکس۲ جدید

ب ام و اکس۲ جدید تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1402/12/15


ب ام و از نسل دوم کراس اوور اکس۲ رونمایی کرد. این محصول جدید با تغییرات ظاهری چشم‌گیری همراه است که ممکن است برای مخاطبان این برند کمی عجیب و غریب به نظر برسد.

در این مقاله، می‌خواهیم به معرفی ب ام و اکس۲ ام۳۵آی مدل ۲۰۲۴ بپردازیم. این مدل از نسخه‌ی ام یخچال بالاترین تریم اکس۲ است و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

- سیستم تعلیق اسپرت
- رینگ‌های ۲۰ اینچی استاندارد و ۲۱ اینچی آپشن
- روتورهای ۱۵.۲ اینچی جلو
- جلوپنجره دوقلوی نورانی به عنوان آپشن استاندارد

این مدل با قیمت پایه ۵۲۳۹۵ دلار در بازار آمریکا عرضه می‌شود. این مدل مجهز به پیشرانه توربوشارژ ۲ لیتری ۴ سیلندر است که ۳۱۲ اسب بخار خروجی و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این پیشرانه باعث می‌شود که خودرو از حالت صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت در ۵.۲ ثانیه برسد. بیشینه سرعت این مدل ۲۴۰ کیلومتر برساعت است. متوسط مصرف سوخت این مدل در شهر ۱۰.۲ لیتر، در بزرگراه ۷.۳ لیتر و در حالت ترکیبی ۹ لیتر است.

تریم اکس درایو۲۸آی نیز از همین پیشرانه استفاده می‌کند. اما این پیشرانه در این تریم ۲۴۱ اسب بخار خروجی دارد. گشتاور این پیشرانه همان ۴۰۰ نیوتن متر است. این تریم با قیمت پایه ۴۲۹۹۵ دلار در بازار آمریکا عرضه می‌شود. این تریم با جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک و سامانه تمام چرخ محرک (آپشن) هماهنگ است. در آینده نزدیک، تریم‌های الکتریکی و دیزل اکس۲ نیز در اروپا عرضه خواهند شد.


مطالب مرتبط
سایپا سیتروئن C3-XR را به بازار ایران آورد 1403/6/28
تیانا 2024، بازگشت پرقدرت یک سدان لوکس ژاپنی 1403/6/27
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22