ثبت نام یکپارچه ورود

فعالیت‌های نوروزی فردا موتورز

فعالیت‌های نوروزی فردا موتورز تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1403/1/8


در جشن‌های نوروزی، فردا موتورز، یکی از برجسته‌ترین خودروسازان خصوصی، با برپایی کارشوهای متنوع در نقاط مختلف کشور، به معرفی جامع محصولات خود پرداخته است.

این نمایشگاه‌ها، که با همکاری شبکه‌ی گسترده‌ی عاملیت‌های فردا موتورز در ایام نوروز فعال هستند، به مسافران فرصتی می‌دهند تا با خودروهایی نظیر FMC SX5، FMC T5، FMC 511 و سوبا M4 آشنا شوند. در استان‌هایی چون مازندران، گیلان، هرمزگان، تهران و فارس، کارشوهایی در مناطق دیدنی و تفریحی تدارک دیده شده‌اند و در استان مازندران، علاقه‌مندان می‌توانند از تجربه‌ی تست درایو خودروهای مونتاژی فردا موتورز لذت ببرند.

فردا موتورز، که به‌عنوان یکی از خودروسازان خصوصی پیشرو شناخته می‌شود، با بیش از ۴۰ مرکز فروش و خدمات پس از فروش، در سراسر کشور حضور فعالی دارد. در نوروز ۱۴۰۳، این شرکت علاوه بر برگزاری کارشوها، خدمات ویژه‌ای را برای مالکان محصولات خود ارائه داده است.

در دو کارخانه‌ی تولیدی خود، فردا موتورز خودروهای SX5، T5، ۵۱۱ و سوبا M4 را مونتاژ می‌کند و در زمینه‌ی واردات، با عرضه‌ی جیلی آزکارا به‌عنوان یک کراس‌اوور دو دیفرانسیل و هیبرید، گام‌های مهمی برداشته است. در سال ۱۴۰۳، فردا موتورز قصد دارد با توسعه‌ی شبکه‌ی فروش و خدمات پس از فروش، محصولات ام جی را به بازار عرضه کند و سوبا M4 هیبرید را نیز به‌صورت مونتاژی در اختیار مشتریان قرار دهد.


مطالب مرتبط
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22
شرایط ثبت نام نقد و اقساط کی ام سی EJ7 توسط کرمان موتور 1403/6/20
آئودی A3 و Q3 مدل 2024؛ هدیه‌ای ویژه از نادین خودرو به جانبازان 1403/6/19