ثبت نام یکپارچه ورود

لوکانو 7: هیبریدی پلاگین با برد الکتریکی و طراحی جذاب

لوکانو 7: هیبریدی پلاگین با برد الکتریکی و طراحی جذاب تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1403/2/1


در نمایشگاه خودروی پکن، چری تانسو 06 سی-دی ام به عنوان نسخه تولیدی TJ-1 C-DM معرفی خواهد شد. نام “تانسو” به معنای “کشف” یا “اکتشاف” در انگلیسی است و این خودرو نسخه‌ای از مدل TJ-1 C-DM است که در نمایشگاه خودروی شانگهای در سال گذشته به نمایش گذاشته شده بود. در بازار ایران، این خودرو با نام “لوکانو 7” عرضه خواهد شد.

چری تانسو 06 C-DM یک خودروی هیبریدی پلاگین است که بر اساس چرخه CLTC دارای برد ۱۲۰ کیلومتر برقی است. همچنین، بر اساس چرخه WLTC، می‌تواند ترکیبی حدود ۱۳۰۰ کیلومتر را با مصرف سوخت ۴.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر ارائه دهد.

در طراحی خارجی، چری تانسو 06 C-DM دارای جلوپنجره‌های آبشاری است و چراغ‌های روز آن الگویی شطرنجی مانند دارند. از نمای جانبی، دستگیره‌های درب به‌طور نامرئی طراحی شده‌اند و سقف آن شناور است.

در داخل، یک صفحه نمایش ۱۳.۲ اینچی به سیستم هوشمند رنگی چری مجهز شده است. صندلی‌های جلو گرمکن و سرد کننده دارند و صندلی راننده دارای ماساژور و حافظه تنظیمات نیز می‌باشد.

سیستم محرکه چری تانسو 06 C-DM از موتور ترکیبی ۱.۵ TGDI Acteco، گیربکس نامحدود سوپر هیبریدی DHT و سیستم مدیریت هوشمند برقی ترکیبی تشکیل شده است. این سیستم پنج حالت رانندگی شامل کاملاً برقی، افزایش برد، رانندگی مستقیم با موتور احتراقی، اتصال موازی و بازیافت انرژی دارد.

منتظر می‌مانیم تا چری تانسو 06 C-DM در نمایشگاه پکن رونمایی شود و تحویل نسخه هیبریدی پلاگین آغاز شود. قیمت لوکانو 7 پلاگین هیبریدی نسبت به نسخه بنزینی افزایش خواهد یافت.


مطالب مرتبط
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22
شرایط ثبت نام نقد و اقساط کی ام سی EJ7 توسط کرمان موتور 1403/6/20
آئودی A3 و Q3 مدل 2024؛ هدیه‌ای ویژه از نادین خودرو به جانبازان 1403/6/19