ثبت نام یکپارچه ورود

مشکلات پی در پی برای تسلا سایبرتراک: گزارشی از تجربه یک تولیدکننده محتوا

مشکلات پی در پی برای تسلا سایبرتراک: گزارشی از تجربه یک تولیدکننده محتوا تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1403/3/6


تولیدکننده محتوایی به نام Lamar MK ادعا می‌کند که تسلا سایبرتراک تازه تحویل داده شده‌اش ظرف کمتر از دو هفته دچار نقص فنی شده است.

تصور کنید خودروی نویی خریداری کرده‌اید و بلافاصله با مشکلات فنی مواجه می‌شوید. این دقیقاً همان چیزی است که برای یکی از مالکان تسلا سایبرتراک اتفاق افتاده است. او می‌گوید که پیکاپش دچار نقص شده و تسلا از ارائه جایگزین خودداری می‌کند. در حالی که سایر مالکان سایبرتراک علی‌رغم مشکلات، تنها به تمجید از ویژگی‌های مثبت پیکاپ خود می‌پردازند.

Lamar MK می‌گوید که سایبرتراکش با همان خطای فرمان بحرانی که بسیاری از مالکان دیگر با آن روبرو شده‌اند، خراب شده است. او همچنین با خطاهای دیفرانسیل و دیگر کدهای خطا در سیستم خودرو مواجه شده است.

به دنبال این مشکلات، او مجبور شده است پیکاپ خود را با یدک‌کش به نزدیکترین مرکز خدمات تسلا منتقل کند و مشکلات دیگری مانند روکش سقف آویزان، خط روی شیشه جلو و صندلی راننده‌ای که به کنسول وسط ساییده می‌شود را گزارش دهد.

او در صفحه اجتماعی خود ابراز داشته است که تسلا از ارائه یک سایبرتراک جایگزین به او خودداری می‌کند، حتی پس از چهار بار خرابی خودرو! او به خریداران احتمالی تسلا هشدار می‌دهد که در خرید خود تجدیدنظر کنند و ادعا می‌کند که تسلا قصد دارد او را فریب دهد و هیچ کسی برای کمک به او پیشقدم نمی‌شود.

مشکلات بی‌پایان تسلا و سایبرتراک پس از بازگشت به خانه، سایبرتراک با مشکلات جدیدی در سیستم تهویه مطبوع روبرو شده است که به سرعت حل شده‌اند. با این حال، یک هفته بعد، Lamar MK مجدداً به مرکز خدمات تسلا بازگشته و اصرار دارد که تسلا باید یک سایبرتراک جدید به او تحویل دهد. او می‌گوید که به یک پیکاپ نیاز دارد و از تسلا می‌خواهد که فقط یک پیکاپ جدید به او بدهد.

ممکن است دلیل مشکلات متعدد سایبرتراک به نحوه استفاده تجاری Lamar MK از آن بازگردد. او در وب‌سایت خود خدمات «سواری همراه با راننده» با سایبرتراک را تا سقف ۱۵۰۰ دلار ارائه می‌دهد، که یک سفر کوتاه ۳۰ دقیقه‌ای برای مشتریان ۱۵۰ دلار هزینه دارد.

Lamar MK اعلام کرده است که درخواست‌ها و رزروهای متعددی برای این خدمات دریافت کرده، اما به دلیل نداشتن پیکاپ، مجبور به بازپرداخت و لغو آن‌ها شده است.

اگرچه نمی‌توان به تمام ادعاهای Lamar MK استناد کرد، اما او تنها مالک سایبرتراک با مشکلات مشابه نیست. با این حال، برخی از مالکان به شدت به برند تسلا وفادار هستند و مشکلات ایمنی محصولات را نادیده می‌گیرند. این موضوع در مورد اعضای کانال یوتیوبی Out of Spec Reviews صدق می‌کند که سایبرتراک آن‌ها نیز با مشکلات ایمنی جدی روبرو شده است. با وجود این، جردن شیفر، عضو این کانال، می‌گوید که سایبرتراک فوق‌العاده است، که این نظر ممکن است توسط برخی به عنوان خوش‌بینی و توسط دیگران به عنوان نشانه‌ای از فقدان عقل سلیم تلقی شود.


مطالب مرتبط
سایپا سیتروئن C3-XR را به بازار ایران آورد 1403/6/28
تیانا 2024، بازگشت پرقدرت یک سدان لوکس ژاپنی 1403/6/27
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22