ثبت نام یکپارچه ورود

آرتابان موتور با GAC در بازار خودرو وارد میشود

آرتابان موتور با GAC در بازار خودرو وارد میشود تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1403/4/14


آرتابان موتور ورود به بازار خودرو ایران را اعلام کرده است به گزارش پایگاه‌های خبری، آرتابان موتور به عنوان جوان‌ترین خودروساز کشور، با همکاری شرکت GAC چین وارد بازار خودرو ایران می‌شود. پیشتر، یکی از شرکت‌های فعال در عرضه واردات برخی محصولات این برند را وارد و عرضه آن‌ها را آغاز کرده بود.

برنامه‌های آینده آرتابان موتور آرتابان موتور قصد دارد با سرعت به سمت تولید و مونتاژ حرکت کند. علاوه بر خودروهای سواری، این شرکت نیز به بازار کار و تجاری‌ها نگاه خواهد داشت. جی‌آی‌سی (GAC) یکی از خودروسازان چینی است که با کیفیت قابل قبول قطعات، طراحی بروز و امکانات مناسب، در بازار خارج از چین شناخته شده است.

توسعه شبکه نمایندگی آرتابان موتور پیش از آغاز فعالیت رسمی خود، شبکه نمایندگی خود را در ۵ استان توسعه داده و خدمات به محصولات این برند را فراهم کرده است. با پشتوانه شرکت مادر، این شرکت قصد دارد در عرصه تولید نیز حضور پیدا کند و توجه به خدمات پس از فروش نیز نشان می‌دهد که ماندگاری در بازار خودرو کشور را دنبال می‌کند.

ورود به بازار با دو محصول از برند جی‌آی‌سی آرتابان موتور قرار است به زودی ورود خود را با دو محصول از برند جی‌آی‌سی اعلام کند. این موضوع، تنوع و رقابت در بازار خودرو را افزایش خواهد داد.

با این همه، هنوز آرتابان به صورت رسمی اعلام حضور نکرده است، اما انتظار می‌رود با این شرکت، تعداد محصولات چینی در بازار ایران افزوده شود. این ورود می‌تواند به تنوع و رقابت در بازار خودرو کشور کمک کند. 


مطالب مرتبط
پیش‌فروش محصولات سایپا دیزل با تسهیلات بانکی ویژه + جدول شهریور 1403 1403/6/17
اعلام نتایج قرعه‌کشی محصولات ایران خودرو 1403/6/17
فروش اقساطی KMC T9 با شرایط ویژه شهریور 1403 1403/6/15
مشخصات تویوتا وایلدلندر 1403/6/13