ثبت نام یکپارچه ورود

هیوندای اکسنت ۲۰۲۴ در خیابان‌های تهران دیده شد

هیوندای اکسنت ۲۰۲۴ در خیابان‌های تهران دیده شد تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1403/5/13


هیوندای اکسنت ۲۰۲۴، جدیدترین سدان این شرکت، اخیراً در خیابان‌های تهران مشاهده شده است. این خودرو یکی از گزینه‌های احتمالی برای واردات به ایران محسوب می‌شود.

هیوندای اکسنت یا ورنا، یکی از سدان‌های اقتصادی و پرفروش این شرکت در بازارهای مختلف جهان است.

پس از آزادسازی واردات، شرکت KTL موفق شد تا مدل‌های ۲۰۲۲ اکسنت را در سامانه یکپارچه عرضه کند. اما به دلیل محدودیت‌های ثبت سفارش از کره جنوبی، واردات هیوندای متوقف شد و تعداد کمی از این سدان وارد بازار ایران شد.

با توجه به اینکه کوشا خودرو موفق به ثبت سفارش کیاهای وارداتی از چین شده است، احتمالاً KTL نیز واردات هیوندای از چین را آغاز کرده و به زودی شاهد محصولات متنوعی از این برند در بازار ایران خواهیم بود.

در سبد محصولات وارداتی هیوندای از چین، مدل ۲۰۲۴ اکسنت نیز وجود دارد که نمونه‌ای از آن شب گذشته در یکی از خیابان‌های تهران دیده شده است.

طبق شنیده‌ها، KTL قصد دارد علاوه بر اکسنت، مدل‌های فول سوناتا، النترا و توسان را نیز به زودی در سامانه یکپارچه عرضه کند.

هیوندای در چین با کمپانی بیجینگ همکاری می‌کند تا برخی از محصولات خود را برای بازار چین تولید کند. این همکاری‌ها می‌تواند به واردکنندگان کمک کند تا سبد محصولات خود را راحت‌تر تأمین کنند.

مشخصات فنی هیوندای اکسنت ۲۰۲۴ هیوندای ورنا ۲۰۲۴ دارای موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر با حداکثر قدرت ۱۱۵ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر است. نیروی تولیدی این پیشرانه توسط گیربکس اتوماتیک IVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.


مطالب مرتبط
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22
شرایط ثبت نام نقد و اقساط کی ام سی EJ7 توسط کرمان موتور 1403/6/20
آئودی A3 و Q3 مدل 2024؛ هدیه‌ای ویژه از نادین خودرو به جانبازان 1403/6/19