ثبت نام یکپارچه ورود

نمایشگاه مدیریت شهری و حمل‌ونقل اصفهان

نمایشگاه مدیریت شهری و حمل‌ونقل اصفهان تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1403/5/20


از تاریخ ۱۷ تا ۲۰ مردادماه، اصفهان میزبان سیزدهمین نمایشگاه مدیریت شهری و هفتمین نمایشگاه حمل‌ونقل و ترانزیت کشور خواهد بود. در این نمایشگاه، شرکت‌های محدودی حضور دارند تا جدیدترین محصولات خود را به نمایش بگذارند. یکی از این شرکت‌ها، زامیاد، با محصولات متنوع خود در غرفه‌اش از بازدیدکنندگان استقبال می‌کند.

زامیاد سایپا در هفتمین نمایشگاه حمل‌ونقل عمومی اصفهان از محصول جدید خود رونمایی کرده است. اتوبوس تمام برقی فوتون C12، یک اتوبوس شهری است که از یک موتور الکتریکی با توان تولید ۴۷۰ اسب بخار و ۳۵۰۰ نیوتن متر گشتاور بهره می‌برد. این موتور به پک باتری‌های ۳۸۵ کیلووات ساعتی CATL (شامل ۱۲ باتری) متصل است و با هر بار شارژ کامل، اتوبوس می‌تواند مسافتی حدود ۲۵۰ کیلومتر را بدون نیاز به شارژ مجدد طی کند. فوتون C12 قادر به حمل ۳۳ نفر مسافر نشسته و ۴۶ نفر مسافر ایستاده است.

در غرفه زامیاد همچنین کامیونت پادرا لانگ یخچال‌دار، کامیونت پادرا پلاس کمپرسی، اتوبوس شهری کف کوتاه، وانت زامیاد نسخه اکستندد کب، اتوبوس بین‌شهری فوتون U9 در دو نسخه معمولی و VIP، اتوبوس شهری فوتون C12 با پیشرانه دیزلی و نیمه تریلر کفی سه محور ۱۲۶۰ به نمایش گذاشته شده‌اند. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به طور رایگان از غرفه‌های مختلف نمایشگاه اصفهان بازدید کنند.


مطالب مرتبط
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22
شرایط ثبت نام نقد و اقساط کی ام سی EJ7 توسط کرمان موتور 1403/6/20
آئودی A3 و Q3 مدل 2024؛ هدیه‌ای ویژه از نادین خودرو به جانبازان 1403/6/19