ثبت نام یکپارچه ورود

عرضه کامیونت دایون Yunlong در ایران

عرضه کامیونت دایون Yunlong در ایران تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1403/5/22


بر اساس تصاویر از مرکز تعویض پلاک تهران، نمونه‌های اولیه کامیونت دایون Yunlong در حال گذراندن مراحل تست فنی و قانونی برای عرضه در بازار ایران هستند.

اطلاعات فنی و عرضه‌کننده این محصولات هنوز مشخص نشده است. نسخه‌های دیگری از این خودروها با ظرفیت‌های بالاتر و کاربری دامپ تراک در بازار جهانی عرضه می‌شوند.

کامیون‌های دامپ Yunlong توسط شرکت اتومبیل دایون هوبی تولید می‌شوند و به طور گسترده در معادن، پروژه‌های ساختمانی، کارخانه‌ها، انبارها، ایستگاه‌ها، کارگاه‌های ساخت و ساز، اسکله‌ها و سایر مکان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کامیون‌ها همچنین در صنایع متالورژی، معدن، حمل و نقل و ساختمان‌سازی کاربرد دارند.

شرکت اتومبیل دایون، که اصالتاً از شرکت سازنده اتومبیل دایون شانشی مشتق شده، در منطقه اقتصادی یونچنگ استان شانشی واقع شده است و دارای سرمایه ثبت شده 850 میلیون یوآن است. این شرکت خصوصی که مجوز تولید تمام سری خودروهای تجاری را دارد، به طور استراتژیک سه پایگاه تولید در یونچنگ، چنگدو و شیان ایجاد کرده است که به ترتیب بر کامیون‌های سنگین، کامیون‌های سبک و کامیون‌های متوسط متمرکز هستند و محصولات این شرکت در ایران نیز حضور دارند.

 


مطالب مرتبط
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22
شرایط ثبت نام نقد و اقساط کی ام سی EJ7 توسط کرمان موتور 1403/6/20
آئودی A3 و Q3 مدل 2024؛ هدیه‌ای ویژه از نادین خودرو به جانبازان 1403/6/19