ثبت نام یکپارچه ورود

چری تیگو 4 پرو فیس لیفت؛ رقیب جدید در بازار کراس اوورهای جهانی

چری تیگو 4 پرو فیس لیفت؛ رقیب جدید در بازار کراس اوورهای جهانی تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1403/6/5


چری تیگو 4 پرو با ظاهری کاملاً جدید و امکانات پیشرفته، وارد بازار جهانی شد. این کراس‌اوور محبوب که در ایران با نام ام وی ام X55 پرو شناخته می‌شود، با فیس‌لیفتی جذاب و تغییرات گسترده در طراحی بیرونی و داخلی، آماده رقابت با رقبای قدرتمند خود است.

طراحی بیرونی:

نمای جلوی تیگو 4 پرو فیس‌لیفت با جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های جلوی کشیده، الهام گرفته از مدل پرچمدار تیگو 7 پرو، به شدت تغییر کرده است. در قسمت عقب نیز شاهد سقف شناور و چراغ‌های عقب سراسری با لوگوی چری هستیم که به خودرو ظاهری اسپرت و مدرن بخشیده است.

کابین:

در داخل کابین، تیگو 4 پرو فیس‌لیفت از یک صفحه نمایش دوگانه و سیستم تهویه مطبوع خودکار بهره می‌برد. همچنین، امکاناتی نظیر شارژر بی‌سیم، جالیوانی و دکمه‌های فیزیکی برای کنترل برخی از عملکردهای خودرو، راحتی سرنشینان را افزایش داده است.

مشخصات فنی:

چری تیگو 4 پرو فیس‌لیفت به یک موتور توربوشارژ ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۵۶ اسب بخار مجهز شده است. این خودرو همچنین در آینده با نسخه هیبریدی نیز عرضه خواهد شد.

قیمت و بازار:

چری تیگو 4 پرو فیس‌لیفت از ۱۶ سپتامبر در بازار استرالیا عرضه می‌شود و انتظار می‌رود به زودی در سایر بازارهای جهانی نیز در دسترس قرار گیرد. در روسیه، نسخه فعلی این خودرو با نام مدل ویژه 18 سالگی، در پنج تیپ مختلف و با قیمت‌های متنوع عرضه می‌شود.


مطالب مرتبط
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22
شرایط ثبت نام نقد و اقساط کی ام سی EJ7 توسط کرمان موتور 1403/6/20
آئودی A3 و Q3 مدل 2024؛ هدیه‌ای ویژه از نادین خودرو به جانبازان 1403/6/19