ثبت نام یکپارچه ورود

نامی خودرو، واردکننده جدید تویوتا در ایران

نامی خودرو، واردکننده جدید تویوتا در ایران تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1403/6/13


بر اساس اطلاعات جدید و بیلبوردی که در جاده مخصوص به نمایش درآمده است، شرکت الماس خودرو نامی، زیرمجموعه شرکت نامی خودرو، به عنوان واردکننده جدید تویوتا در بازار ایران معرفی شده است.

نامی خودرو پس از واردات موفق سه محصول نیسان قشقایی، نیسان سیلفی و نیسان کیکس، اکنون با شرکت الماس خودرو نامی به واردات تویوتا روی آورده است. برخلاف دیگر شرکت‌ها، این شرکت به سراغ تویوتا کرولا و لوین نرفته و تمرکز خود را بر روی واردات محصول جدیدی از تویوتا برای بازار ایران قرار داده است.

تویوتا C-HR؛ محصول جدید وارداتی نامی خودرو

نامی خودرو در بیلبورد تبلیغاتی خود تصویری از کابین تویوتا C-HR هیبرید را منتشر کرده است. این مدل از یک پیشرانه ۲ لیتری با قدرت ۱۵۲ اسب بخار و گشتاور ۱۹۰ نیوتن متر به همراه یک موتور الکتریکی با قدرت ۱۰۹ اسب بخار و گشتاور ۲۰۲ نیوتن متر بهره می‌برد. خروجی ترکیبی این مدل ۱۸۴ اسب بخار و ۱۹۰ نیوتن متر اعلام شده است. گیربکس این مدل از نوع e-CVT است و مصرف سوخت ترکیبی آن ۵.۳ لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد.

باید دید آیا شرکت نامی خودرو تنها به واردات C-HR اکتفا خواهد کرد یا به سراغ سایر مدل‌های تویوتا نیز خواهد رفت. همچنین، سطح آپشن‌های C-HR نیز از دیگر نکات مهم در خصوص این خودرو به شمار می‌آید. به هر ترتیب، انتخاب C-HR توسط نامی خودرو را می‌توان یک حرکت هوشمندانه دانست.

آیا این تغییرات مناسب هستند؟


مطالب مرتبط
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22
شرایط ثبت نام نقد و اقساط کی ام سی EJ7 توسط کرمان موتور 1403/6/20
آئودی A3 و Q3 مدل 2024؛ هدیه‌ای ویژه از نادین خودرو به جانبازان 1403/6/19