ثبت نام یکپارچه ورود

شرایط ثبت نام نقد و اقساط کی ام سی EJ7 توسط کرمان موتور

شرایط ثبت نام نقد و اقساط کی ام سی EJ7 توسط کرمان موتور تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1403/6/20


شرکت کرمان موتور شرایط ثبت نام عمومی خودروی برقی کی ام سی EJ7 (جک E50A) را اعلام کرد. این شرایط شامل فروش نقدی و اقساطی با تخفیف ویژه و تحویل سریع می‌باشد.

شرایط فروش نقدی

در تاریخ ۱۰ تیر ماه، کرمان موتور شرایط فروش نقدی کی ام سی EJ7 را با قیمت مصوب ۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان و تخفیف ۲۵ میلیون تومانی اعلام کرد. موعد تحویل این خودرو ۶۰ روز کاری است و در رنگ مشکی متالیک به مشتریان تحویل داده می‌شود. این طرح از روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور ماه آغاز و تا ۲۹ شهریور ادامه خواهد داشت.

شرایط فروش اقساطی

در این طرح، کی ام سی EJ7 به صورت اقساطی و با پیش‌پرداخت‌های متنوع نیز به فروش می‌رسد.

مشخصات فنی کی ام سی EJ7

کی ام سی EJ7 دارای مشخصاتی مشابه نسخه تاکسی (e-Taxi) است. این سدان برقی مجهز به پیشرانه تمام الکتریکی با ظرفیت باتری ۵۰.۱ کیلووات ساعت است که توان تولید ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. حداکثر پیمایش این خودرو با یک بار شارژ حدود ۴۰۲ کیلومتر است و می‌تواند در ۷.۶ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. زمان شارژ سریع (۳۰ تا ۸۰ درصد) این خودرو ۴۸ دقیقه است.

امکانات ایمنی و رفاهی

کی ام سی EJ7 دارای امکانات رفاهی و ایمنی متعددی است که شامل ۲ ایربگ، کروز کنترل، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم پایش باد تایرها، سیستم تهویه اتوماتیک یک منطقه‌ای، مانیتور، ترمز پارک برقی، اتوهلد و کلاستر دیجیتال می‌باشد. این خودرو به عنوان تاکسی نیز در برابر رقبا امکانات خوبی ارائه می‌دهد.


مطالب مرتبط
سایپا سیتروئن C3-XR را به بازار ایران آورد 1403/6/28
تیانا 2024، بازگشت پرقدرت یک سدان لوکس ژاپنی 1403/6/27
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22