ثبت نام یکپارچه ورود

مشخصات ام وی ام X33 کراس

مشخصات ام وی ام X33 کراس تیم تحریریه فونیکس 1402/10/24


مشخصات فنی X33 کراس از پیشرانه‌های مختلف استفاده می‌کند. یک نسخه از X33 کراس از پیشرانه یک لیتری سه سیلندر توربوشارژ با قدرت 112 اسب بخار و گشتاور 150 نیوتن متر بهره می‌برد. این نسخه دارای گیربکس CVT ۹ سرعته است. نسخه دیگر از X33 کراس از پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با جعبه دنده ۵ سرعته دستی استفاده می‌کند.

در طراحی ظاهری X33 کراس، شباهت‌های ظاهری و گرافیکی با اومودا ۵ وجود دارد. المان‌های نورپردازی و چراغ‌ها نیز به یاد اومودا ۵ می‌اندازند. نمای عقب از المان چراغ‌های به هم پیوسته استفاده می‌کند. در نمای کناری، با اضافه کردن طرح دراگون به آینه‌های کناری و استفاده از دو خط رنگی در بخش رکاب و روف رک، ظاهری متفاوت از تیگو ۲ پرو را ایجاد می‌کند. بخش‌های دیگر طراحی از جمله درها، طراحی کل در صندوق، ستون‌ها و سقف نیز دست نخورده باقی می‌مانند.

 

 

در طراحی داخلی X33 کراس، تغییرات چشمگیری نسبت به مدل‌های قبلی وجود دارد. سیستم مالتی‌ مدیا جایگاهی در راستای کلاستر داشبورد دارد، و طراحی پوسته داشبورد به‌طور کامل تغییر کرده است. طرح الماس‌ گونه در بخش‌های مختلف کابین، از جمله رودری‌ها و نوار میانی داشبورد، به‌کار رفته است و این باعث می‌شود کابین به نظر لوکس‌ تر باشد. X33 کراس همچنین امکاناتی مانند سیستم ورود و استارت بدون کلید، کلاستر دیجیتال، سیستم گرمایش صندلی‌های جلو، شارژر بی‌سیم و ایربگ‌های کناری را نیز داراست.


مطالب مرتبط
طرح فروش استثنایی ام وی ام X33 کراس - اردیبهشت ۱۴۰۳ 1403/2/30
خرید اقساطی مدیران خودرو طرح ویژه خرداد ماه سال 1403 مدیران خودرو 1403/2/28
توقف شماره‌گذاری “ایکس ۵۵ پرو” به دلیل نقص ایمنی 1403/2/19
فروش ویژه ام وی ام در اردیبهشت ۱۴۰۳ 1403/2/18
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری