ثبت نام یکپارچه ورود

دوست داری بهترین نمایندگی مدیران خودرو و فونیکس در تهران رو انتخاب کنی؟؟

دوست داری بهترین نمایندگی مدیران خودرو  و فونیکس در تهران رو انتخاب کنی؟؟ تیم تحریریه فونیکس 1402/10/25


وقتی میخواهید خودروی مورد علاقتون رو از شرکت مدیران خودرو از برند های ام وی ام و فونیکس انتخاب کنید باید اولین کاری که میکنید به نمایندگی معتبر جهت مشاهده خودرو و تست درایو مدنظر مراجعه کنید.

این خیلی مهمه که نمایندگی که انتخاب میکنید نمایندگی معتبری باشه و دارای رتبه های برتر در فروش و خدمات پس از فروش خودرو باشه چرا که شما حالاحالاها با نمایندگی و خدماتش پس از فروشش کار دارید.

 

خودروهای برند ام وی ام:

  ایکس 22 پرو دنده ای (X22 PRO MT)، ایکس 22 پرو اتومات(X22 PRO IE)، ایکس 33 کراس دنده ای(X33 CROSS MT) و ایکس 33 کراس اتومات(X33 CROSS CVT)، ایکس 55 پرو (X55PRO IE)، آریزو 5 اف ال(ARRIZO 5 IE FL)

 

خودروهای برند فونیکس : 

آریزو 6 پرو(ARRIZO 6 PRO)، تیگو 7 پرو(TIGGO 7 PRO)، تیگو 8 پرو مکس(TIGGO 8 PRO MAX)، تیگو 8 پرو(TIGGO 8 PRO)، اف ایکس پرمیوم(FX)  و ...

 

 

حالا چرا با قسمت فروش نمایندگی مدیران خودرو کار دارید؟؟

به دلیل اینکه در صورتیکه نمایندگیتون نمایندگی خوبی باشه در سریعترین زمان ممکن نسبت به بارگذاری مدارک و اخذ تائیدیه های لیزینک جهت خرید های اقساطی اقدام میکنه و شما هم خیلی زودتر از زمان تحویل به خودروتون میرسید.

 

چون نمایندگی 366 مدیران خودرو آسیا خودرو دارای بیشترین تعداد کارشناسان فروش و اپراتورهای پاسخگو و تشکیل پرونده رو در بین سایر نمایندگی های مدیران خودرو داره.

 

همچنین این نمایندگی با سه شعبه فعال فروش در تهرانپارس، قنات کوثر و پاسداران بهترین خدمات ممکن رو در فروش با توجه به شرایط مشتریان ارائه می دهند.

 

حالا چرا میکیم نمایندگی معتبر باشه و امکانات مناسب داشته باشه و اداره تحویل مستقل داشته باشه؟؟؟

 چون اینکه شما برای تحویل خودرو باید در یک مکان مناسب و درخور شان خودتون خودرو رو کارشناسی کنید و تحویل بگیرید.

اداره تحویل نمایندگی کد 366 مدیران خودرو آسیا خودرو به صورت مستمر خودروهای مشتری رو در مکان اداره تحویل این نمایندگی در برج آناهید واقع در تهرانپارس کارواش و پولیش نموده و به مشتریان تحویل میدهند. شما میتوانید از این برج در هنگام تحویل و امکانات آن دیدن کنید.

 

موردی دوم اینگه نمایندگی 366 مدیران خودروآسیا خودرو تنها نمایندگی در تهران میباشد که با در اختیار داشتن خودروهای تریلی و کفی نسبت به حمل خودروها تا اداره تحویل آسیا خودرو و حتی تا درب منزل مشتریان اقدام می نماید و خودروی شما با راننده  به اداره تحویل آسیا خودرو نمیاد و هم ایمن تر و سالم تر میرسه و همونطور که میدونید طبق بخشنامه شرکت مدیران خودرو خودرویی صفر منظور میشه که کارکردش زیر 100 کیلومتر باشه پس اینجوری کیلومتر کارکرد خودروتون هم بالاتر نمیره.

 

 

حالا چرا میکیم نمایندگیتون دارای رتبه های برتر فروش در بین سایر نمایندگی های مدیران خودرو باشه؟؟

نمایندگی 366 مدیران خودرو آسیا خودرو، به مدد حضور نیروهای با تجربه و با تحصیلات و خبره ، دارای رتبه های برتر فروش در برند های ام وی ام و فونیکس در سال های میلادی 2023 و 2022 و .... در روش های فروش عادی، سازمانی، سامانه یکپارچه و طرح فرسوده و طرج جایگزینی خودرو می باشد.

 

چرا نمایندگی که انتخاب می کنید باید دارای رتبه های برتر خدمات پس از فروش در بین سایر نمایندگی های مدیران خودرو باشه؟؟

شما وقتی خودروی صفر کیلومتر، از نمایندگی 366 مدیران خودرو آسیا خودرو تحویل می گیرید تا پایان مدت گارانتی باید همه سرویس های خودروتون رو در محل نمایندگی انجام بدید و این خیلی مهمه که نمایندگی که انتخاب کردید برای خرید خودرو، چند محل خدمات پس از فروش داشته باشه و شما برای انجام سرویس های دوره ای و تعمیرات و نوبت دهی به مشکل نخورید و در حداقل زمان بتونید به نمایندگی مراجعه کنید.

نمایندگی آسیا خودرو دارای دو شعبه خدمات پس از فروش در تهرانپارس و قنات کوثر با بالاترین امتیاز رضایت مندی مشتریان بین سایر نمایندگی ها می باشد و در صورتیکه خودروتون رو از این نمایندگی خرید کرده باشید، خودروی شما به صورت VIP پذیرش شده و در انتهای انجام خدمات، به صورت رایگان کارواش می گردد.

 

جهت اطلاع و مشخصات  سایر نمایندگی های مدیران خودرو در همین سایت در قسمت نمایندگی ها کلیک کنید.

جهت اطلاع از آخرین و جدیدترین قیمت ها و بخشنامه های شرکت مدیران خودرو و اطلاع از شرایط ثبت نام  نقد و اقساط شرکت مدیران خودرو به صورت تحویل فوری و با قیمت قطعی با معتبر ترین نمایندگی مدیران خودرو کد 366 مدیران خودرو  و  با  کارشناسان آسیا خودرو در شعبه پاسداران، روزانه از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر با شماره تلفن 02179176000 آماده پاسخگویی می باشند و منتظر پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.


مطالب مرتبط
فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو (ویژه ارگانهای طرف قرارداد) ارگان و سازمان های طرف قرارداد 1403/5/3
شرایط فروش جدید اکستریم VX در مرداد 1403 1403/5/3
جدیدترین لیست قیمت مدیران خودرو، ام وی ام و فونیکس و اکستریم ویژه مرداد ماه 1403 به شرح جدول ذیل اعلام گردید. 1403/5/1
جدیدترین شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مرداد ماه 1403 1403/4/31
نظرات
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری