ثبت نام یکپارچه ورود

مشخصات اکستریم TXL

مشخصات اکستریم TXL تیم تحریریه فونیکس 1402/11/1


اکستریم TXL، یک خودروی شاسی‌بلند ۷ نفره است که با موتور 1998 سی سی ۴ سیلندر توربوشارژ به قدرت 261 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر مجهز شده است. این موتور در مدل‌های فونیکس، تیگو 8 پرو، فونیکس FX و آریزو 6 جی تی نیز استفاده می‌شود. قدرت محرکه از طریق گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه خودکار به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

در نمای خارجی اکستریم TXL، جلو پنجره بزرگی با نوارهای افقی کرومی و چراغ‌های عمودی دیلایت متصل به طرفین آن قرار دارد. چراغ‌های اصلی در پایین درب موتور قرار گرفته و توسط یک نوار کرومی باریک به هم متصل می‌شوند. ظاهر جانبی این خودرو شامل رینگ‌های چندپره، ستون‌های مشکی‌ رنگ و دستگیره‌های همرنگ با بدنه است. ستون C با شیب تند طراحی شده است تا بدنه را به فرم کوپه نزدیک کند.

 

 

داخل کابین اکستریم TXL، طراحی مشابهی با تیگو ۸ دیده می‌شود با اضافه کردن عناصر لوکس و مجلل. نمایشگر بزرگ و یکپارچه از مقابل راننده تا میانه داشبورد کشیده شده است و پنل سمت راست این نمایشگر دوگانه است. غربیلک فرمان با سه شاخه و برش D شکل در پایین آن قرار دارد.

این خودرو از امکانات و تجهیزاتی مانند کیسه هوا برای سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای، سیستم صوتی سونی، سیستم ترمز ABS، سیستم کنترل پایداری EBD، سیستم کنترل پایداری BAS، سیستم کنترل پایداری TCS، سیستم کنترل پایداری ESP، سیستم کنترل پایداری HSA، دکمه استارت، ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی، صندوق برقی، دوربین عقب، سیستم کنترل باد لاستیک ها TPMS، سقف پانوراما، سنسور نور و باران بهره می‌برد.

از نظر مصرف سوخت، ترکیبی خودرو ۸ لیتر در هر صد کیلومتر است. استاندارد آلایندگی این خودروی یورو ۶ است.


مطالب مرتبط
معرفی XTRIM VX: خودروی لوکس ایرانی با فناوری پیشرفته 1403/5/4
شرایط فروش اکستریم VX ویژه مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. 1403/5/2
قیمت اکستریم VX در بازار ایران ویژه مرداد ماه ۱۴۰۳ 1403/4/31
معرفی اکستریم VX: گران‌ترین خودروی مونتاژی ایران 1403/4/21
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری