ثبت نام یکپارچه ورود

فونیکس در نمایشگاه خودرو تهران

فونیکس در نمایشگاه خودرو تهران تیم تحریریه فونیکس 1402/11/14


در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران، برند فونیکس با تنوع محصولات خود شگفتی‌آوری به رخ کشید. مدیران خودرو چند سال قبل برند فونیکس را به عنوان یک برند برتر نسبت به خانواده ام وی ام معرفی کردند و این برند در سال‌های اخیر توانسته حضور قوی‌تری در بازار خودرو ایران داشته باشد. برگ برنده محصولات فونیکس، علاوه بر طراحی و توان فنی بالا و سطح بالای امکانات رفاهی و ایمنی، به دلیل تنوع بالای مدل‌های خود نیز مشهور است. در نمایشگاه خودرو تهران، غرفه مدیران خودرو با فضای بزرگی مجهز شده است و چندین مدل مختلف از خودروهای فونیکس را به نمایش گذاشته است.

در خانواده تیگو ۸، مدل‌های پرو مکس و هیبرید، تیگو ۷ پرو پریمیوم، آریزو ۶ جی تی و آریزو ۶ پرو، آریزو ۸ و فونیکس FX ارائه شده‌اند. با این تنوع محصولات، برند فونیکس نماینده‌ای قدرتمند در کراس‌اوورهای بزرگ و اسپرت و همچنین سدان‌های اسپرت محسوب می‌شود.

در نمایشگاه، جدیدترین خودروی فونیکس آریزو ۸ است که به تازگی معرفی شده است. این سدان بزرگ، علاوه بر فضای داخلی فراوان و امکانات رفاهی و ایمنی برتر، با موتور قدرتمندی نیز مجهز شده است. با موتوری با توان ۲۵۴ اسب بخار، آریزو ۸ در مقایسه با خودروهای داخلی و وارداتی، جایگاه برتری دارد. همچنین، برای علاقمندان به سدان‌های اسپرت، آریزو ۶ جی تی نیز در طیف محصولات فونیکس حضور دارد تا خریدارانی که دنبال یک سدان اسپرت هستند، گزینه‌های مناسبی را در اختیار آن‌ها قرار دهد.


مطالب مرتبط
رونمایی از تیگو 7 پرومکس در نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1403 1403/4/31
اعلام قیمت جدید محصولات فونیکس برای سال ۱۴۰۳ 1403/4/23
نگاهی به تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید: انقلابی در بازار خودروهای پاک 1403/4/10
ایمنی 5 ستاره فونیکس تیگو 7 پرو در ANCAP 1403/4/6
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری