ثبت نام یکپارچه ورود

سریع ترین سدان ایران" فونیکس آریزو 6 جی تی"

سریع ترین سدان ایران" فونیکس آریزو 6  جی تی" تیم تحریریه فونیکس 1402/12/3


 

خبر خوب برای کلیه طرفداران خودروهای "چری"،" فونیکس" تیگو 7 پرو پرمیوم، آریزو 6 ، تیگو 8 پرو، تیگو 8 پرو مکس ، تیگو 8 هیبرید

طرفداران موتورهای 1600 سی سی توربو TGDI با پاشش مستقیم سوخت و گیربکس دو کلاچه تر، حالا منتظر ثبت نام خودرو آریزو 6 جی تی باشید.

 

اگر میخواید تا عید، سوار سریع ترین سدان ایران باشید، همین حالا با نمایندگی 366 آسیا خودرو تماس بگیرید.

 

مشخصات خودرو آریزو ۶ جی تی

نمای ظاهری چری آریزو 6 جی تی نسبت به مدل فعلی تغییری نداشته و مواردی شامل جلوپنجره X شکل، چراغ‌های باریک LED، نشان GT در جلو و عقب بدنه، دو خروجی اگزوز و چراغ سرتاسری عقب با زمینه تیره را به همراه دارد. درواقع طراحی عقب بدنه این خودرو با فونیکس آریزو 6 پرو که در این می‌شناسیم، مشترک است.

ابعاد بدنه فونیکس آریزو ۶ جی‌تی در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب ۴.۷۱، ۱.۸۲۹، ۱.۴۹ و ۲.۶۷ متر اعلام شده است.

کابین و امکانات آریزو ۶ جی‌ تی

یک سامانه تصفیه هوا در چری آریزو ۵ جی‌تی پیش‌­بینی شده است، که با پایش کیفیت هوا در داخل و خارج از کابین، گردش هوا بین این دو را به صورت خودکار جای می­‌کند.

مشخصات فنی آریزو ۶ جی‌ تی

در بازار چین، فونیکس آریزو 6 جی‌تی را می­‌توان با پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژ با 154 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور به همراه گیربکس CVT سفارش داد. اما شرکت مدیران خودرو برای بازار ایران، از پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ با 195 اسب­‌بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور استفاده کرده است. این پیشرانه به گیربکس 7 سرعته دوکلاچه اتوماتیک متصل می­‌شود.

 

در فضای داخلی فونیکس آریزو ۶ جی‌تی با دو نمایشگر دیجیتال با مجموع مساحت ۲۰.۵ اینچ، اهرم الکترونیکی تعویض دنده و جزئیات نارنجی در صندلی‌ها، کنسول میانی، دریچه­‌های تهویه و فرمان، روبرو هستیم. گرمکن صندلی‌های ردیف جلو، قابلیت تنظیم چهارگانه برای فرمان، دستیار صوتی، شارژر بی‌سیم تلفن همراه و دوربین ۳۶۰ درجه از مهمترین امکانات رفاهی این خودرو به‌شمار می‌­آید.

نسخه‌های فول فونیکس آریزو 6GT در بازار چین، به سیستم دستیار رانندگی سطح دوم مجهز است که از جمله آن‌ها می‌توان به کروز کنترل تطبیق‌­پذیر در تمام سرعت‌ها، ترمز اضطراری AEB، حفظ حرکت بین خطوط، محدودکننده سرعت، ترمز اضطراری، پایش نقطه کور، هشدار تغییر خط و هشدار برخورد از عقب اشاره کرد. به یاری همین موارد، فونیکس آریزو 6 جی‌تی موفق به دریافت پنج ستاره ایمنی از موسسه CNCAP شده است.

قیمت چری آریزو ۶ جی‌ تی

در بازار چین، قیمت فونیکس آریزو ۶ جی تی با موتور ۱.۶ لیتری، حدود ۱۱۰ هزار یوآن است که تقریبا معادل ۱۵ هزاردلار می‌شود.


مطالب مرتبط
رونمایی از تیگو 7 پرومکس در نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1403 1403/4/31
اعلام قیمت جدید محصولات فونیکس برای سال ۱۴۰۳ 1403/4/23
نگاهی به تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید: انقلابی در بازار خودروهای پاک 1403/4/10
ایمنی 5 ستاره فونیکس تیگو 7 پرو در ANCAP 1403/4/6
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری