ثبت نام یکپارچه ورود

تیگارد X35 پرایم

تیگارد X35 پرایم تیم تحریریه فونیکس 1402/12/21


تیگارد X35 پرایم، که به عنوان یک کراس اوور جمع و جور شناخته می‌شود، با پیشرانه توربوشارژ ۱.۵ لیتری خود، قادر به تولید ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور است. جعبه دنده CVT اتوماتیک این خودرو، که دارای حالت تعویض دنده مصنوعی ۶ سرعته و اسپرت است، نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط بایک، این کراس اوور دارای مصرف سوخت ترکیبی ۷.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. فاصله محوری تیگارد X35، که دو متر و ۷۵ سانتی‌متر اعلام شده، نشان‌دهنده شباهت ابعادی آن با دیگر رقبای چینی مانند جک S3، چانگان CS35، هایما S5 و غیره است.

در مقایسه نسخه‌های پایه و پرایم تیگارد X35، تفاوت‌ها عمدتاً در آپشن‌هایی مانند جک کاپوت، آینه‌های تاشو برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، رادار نقطه کور، درب صندوق برقی و کیک سنسور مشاهده می‌شود. نسخه پرایم، که فول‌تر از نسخه پایه است، تمامی این امکانات را در بر می‌گیرد. از نظر فنی، هر دو تیپ هیچ اختلافی با یکدیگر ندارند و تفاوت‌ها تنها در امکانات رفاهی و آپشن‌های ایمنی است.

طبق اعلام مسئولین شرکت تیگارد موتور، قرار است از ابتدای سال ۱۴۰۳، عرضه و فروش نسخه پرایم X35 آغاز شود. علاوه بر این، مشتریانی که نسخه پایه این خودرو را خریداری کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های تیگارد موتور، آپشن‌های دلخواه خود را از لیست موجود انتخاب و بر روی خودروی خود نصب کنند.

امکانات و آپشن‌های نسخه پایه X35 شامل سقف پانورامای برقی، دو کیسه هوا، استارت دکمه‌ای، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری، تهویه الکتریکی دستی، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، سنسور باد تایرها، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم و پارچه، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و موارد دیگر است.


مطالب مرتبط
طرح خودروهای فرسوده دوره دوم سامانه یکپارچه 1403/4/31
آخرین مهلت ثبت نام منتخبین سامانه یکپارچه موعد تحویل تابستان و بهار 1403 1403/4/24
شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه سامانه یکپارچه مرحله دوم ۱۴۰۳ 1403/4/21
فراخوان مشتریان بهار و تابستان 1403 سامانه ی یکپارچه جهت ثبت نام 1403/4/17
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری