ثبت نام یکپارچه ورود

قیمت کارخانه‌ای آریزو ۶ GT

قیمت کارخانه‌ای آریزو ۶ GT تیم تحریریه فونیکس 1402/12/24


شرکت مدیران خودرو اعلام کرده است که قیمت کارخانه‌ای برای قوی‌ترین سدان مونتاژی خود در حال حاضر، یعنی آریزو ۶ GT یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان است. آریزو ۶ GT به عنوان یکی از سدان‌های مونتاژی جذاب و پرشتاب در ایران شناخته می‌شود و با ورود آریزو ۸ به بازار، به رده دوم پرشتاب‌ترین‌ها تنزل پیدا خواهد کرد. حدود ۵ ماه پیش، رونمایی‌های متعددی از آریزو ۶ GT آغاز شد و در اکثر نمایندگی‌های بزرگ و معتبر مدیران خودرو به نمایش گذاشته شد.

پس از گذشت چند ماه از رونمایی و آماده‌سازی خط مونتاژ، مدیران خودرو قیمت نهایی این خودرو را اعلام نموده، اما هنوز شرایط فروشی برای آن منتشر نشده است.

قیمت کارخانه‌ای آریزو ۶ GT: قیمت کارخانه‌ای این سدان جذاب، با احتساب هزینه‌های جانبی برای خریدار، ۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان است. این قیمت در مقایسه با دیگر سدان‌های اسپورت مانند کی ام سی J7، منطقی به نظر می‌رسد.

مشخصات فنی آریزو ۶ GT: آریزو ۶ GT از یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ تیگو ۸ پرو بهره می‌برد که قادر به تولید حداکثر قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر است. این خودرو دارای یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه است و شتاب صفر تا صد آن ۶.۷۸ ثانیه اعلام شده است. کمپانی چری ادعا می‌کند که عملکرد آریزو ۶ GT نسبت به هوندا سیویک و ترامپچی امپاو بهتر است.

کابین و امکانات آریزو ۶ GT: آریزو ۶ GT در ایران با تریم قرمزرنگ عرضه می‌شود که به فضای داخلی خودرو حس و حالی دلنشین می‌بخشد. صندلی‌ها در این نسخه با طراحی جدید ارائه می‌شوند. امکاناتی مانند مانیتور و کلاستر یکپارچه، سیستم خودران سطح دو پلاس، کروز کنترل تطبیقی، تثبیت حرکت بین خطوط، رادار تابلو خوان، سیستم ترمز اضطراری خودکار، رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، هشدار برخورد از عقب، گیربکس شیفت بای وایر، پد شارژر وایرلس، سیستم فرمان پذیری صوتی، غربیلک فرمان جدید، گرم‌کن صندلی‌های جلو و قابلیت تنظیم فرمان در چهار جهت، از جمله ویژگی‌های برجسته آریزو ۶ GT هستند.


مطالب مرتبط
رونمایی از تیگو 7 پرومکس در نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1403 1403/4/31
اعلام قیمت جدید محصولات فونیکس برای سال ۱۴۰۳ 1403/4/23
نگاهی به تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید: انقلابی در بازار خودروهای پاک 1403/4/10
ایمنی 5 ستاره فونیکس تیگو 7 پرو در ANCAP 1403/4/6
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری