ثبت نام یکپارچه ورود

چری و گسترش حضور در بازار اروپا با مدل‌های جدید

چری و گسترش حضور در بازار اروپا با مدل‌های جدید تیم تحریریه فونیکس 1403/1/5


چری، که به عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده خودروی چین شناخته می‌شود، در نظر دارد با معرفی مدل فونیکس FX (معروف به اومودا ۵)، ورودی قدرتمند به بازار ایتالیا داشته باشد. این شرکت، که پیشتر برای بیست و یکمین بار متوالی عنوان بزرگ‌ترین صادرکننده را به خود اختصاص داده، در حال گسترش حضور خود در بازارهای بین‌المللی و اروپا است.

در کنار اومودا ۵، چری قصد دارد برند Jaecoo و مدل ۷ هیبرید را نیز در ایتالیا عرضه کند. این محصولات قرار است در فصل سوم سال جاری میلادی (تقریباً ۶ ماه دیگر) به بازار عرضه شوند.

ایتالیا به این ترتیب دومین مقصد اروپایی محصولات چری پس از اسپانیا خواهد بود. همچنین، برنامه‌هایی برای ورود به بازارهای انگلستان و لهستان پیش از پایان سال جاری میلادی در دست اجرا است.

Allen Jean، مدیر منطقه‌ای چری در ایتالیا، در یک کنفرانس مطبوعاتی در میلان اعلام کرد که برنامه‌ریزی‌ها برای عرضه سه مدل کراس‌اوور از خانواده اومودا و برند Jaecoo با انواع محرکه‌ها طی ۱۸ ماه آینده در بازار ایتالیا انجام شده است.

با افزایش توجه به خودروهای الکتریکی، چری برنامه‌های بلندمدتی برای عرضه محصولات هیبریدی و الکتریکی خود در ایتالیا دارد. عرضه مدل جائکو ۷ هیبرید قطعی شده و احتمالاً مدل برقی اومودا ۵ نیز به آن اضافه خواهد شد. همچنین، چری طیف گسترده‌ای از خودروهای هیبریدی را در سبد محصولات خود دارد که برخی از آن‌ها به بازار ایران نیز راه یافته‌اند.

چری با همکاری شرکت‌های باتری‌ساز چینی، قیمت محصولات برقی خود را رقابتی کرده و این امر شانس موفقیت آن‌ها در بازارهای جهانی را افزایش داده است. محصولات اومودا با طراحی جذاب و امکانات جوان‌پسند، گزینه‌ای ایده‌آل برای جوانان به شمار می‌روند.

چری در بخش خودروهای کراس‌اوور حضور قدرتمندی دارد و با توجه به علاقه عمومی به این نوع خودروها، انتظار می‌رود که در بازار اروپا نیز به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد. این موفقیت‌ها پیشتر در بازارهای نوظهور جهانی مشاهده شده‌اند، و محصولات چری با طراحی جذاب، امکانات رفاهی و ایمنی بالا، و کیفیت جهانی، به خوبی مورد استقبال قرار گرفته‌اند.


مطالب مرتبط
رونمایی از تیگو 7 پرومکس در نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1403 1403/4/31
اعلام قیمت جدید محصولات فونیکس برای سال ۱۴۰۳ 1403/4/23
نگاهی به تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید: انقلابی در بازار خودروهای پاک 1403/4/10
ایمنی 5 ستاره فونیکس تیگو 7 پرو در ANCAP 1403/4/6
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری