ثبت نام یکپارچه ورود

جشنواره زمستانه فونیکس و قرعه‌کشی هیجان‌انگیز

جشنواره زمستانه فونیکس و قرعه‌کشی هیجان‌انگیز تیم تحریریه فونیکس 1403/1/6


با پایان یافتن مهلت شرکت در جشنواره زمستانه فونیکس، مراسم قرعه‌کشی برای اهدای ۲۰ دستگاه آیپد و ۵ سفر دو نفره به دوبی، مخصوص خریداران تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید، با شکوه برگزار و برندگان خوش‌شانس معرفی شدند.

در طول جشنواره، اعلام شده بود که خریداران تیگو ۸ پرو هیبرید که بین ۲ بهمن تا ۵ اسفند نام‌نویسی کرده‌اند، در قرعه‌کشی برای برنده شدن یکی از ۲۰ آیپد شرکت داده می‌شوند. با اتمام جشنواره و تعیین شرکت‌کنندگان، قرعه‌کشی انجام و برندگان مشخص شدند. این رویداد به‌صورت زنده در فضای مجازی پخش شد و همزمان، اسامی برندگان اعلام گردید.

فونیکس اعلام کرده است که برندگان هنگام تحویل تیگو ۸ پرو e پلاس، جوایز ویژه خود را نیز دریافت خواهند کرد.

جوایز ویژه برای خریداران تیگو ۸ هیبرید

در ادامه قرعه‌کشی، ۵ خریدار خوش‌شانس تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید، بلیت سفر دو نفره به دوبی را به دست آوردند. این سفر فرصتی برای تجربه زندگی پایدار و استفاده از تکنولوژی‌های دوستدار محیط‌زیست را فراهم می‌آورد و بهاری به‌یادماندنی را برای دارندگان تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید رقم می‌زند.

قرعه‌کشی بخش بعدی جشنواره فونیکس NEV به زودی برگزار خواهد شد، نشان‌دهنده قدردانی و وفاداری فونیکس به مشتریان جدید است و این جشنواره آغازگر همراهی چندین ساله از لحظه ثبت‌نام تا خلق تجربیات جدید و پشتیبانی در سفرها خواهد بود.

نگاهی به تیگو ۸ پرو هیبرید

تیگو ۸ پرو e پلاس یا تیگو ۸ هیبرید، یک خودرو PHEV است که علاوه بر ویژگی‌های یک خودرو هیبرید معمولی، امکان شارژ مستقیم با برق شهری یا ایستگاه‌های شارژ را دارد. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا پیش از حرکت، باتری‌های خودرو را شارژ کنید و به‌صورت کاملاً برقی حرکت نمایید.

تیگو ۸ پرو e پلاس از امکانات رفاهی و ایمنی مشابه مدل‌های پرو مکس برخوردار است و تمامی ویژگی‌های موجود در بالاترین مدل‌های ۸ پرو مکس را در خود جای داده است.

این خودرو هیبریدی از یک موتور بنزینی و دو موتور برقی بهره می‌برد که باعث افزایش توان و برد حرکتی آن شده است. تیگو ۸ هیبرید در حالت حداکثر توان، قدرتی معادل ۳۲۶ اسب بخار و گشتاوری معادل ۵۱۰ نیوتون متر دارد.

این خودرو، که قوی‌ترین خودرو تولید شده در ایران است، قابلیت حرکت در وضعیت تمام برقی را دارد و می‌تواند بدون استفاده از موتور بنزینی، ۷۵ کیلومتر را طی کند که برای سفرهای شهری چند روزه کافی است.


مطالب مرتبط
رونمایی از تیگو 7 پرومکس در نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1403 1403/4/31
اعلام قیمت جدید محصولات فونیکس برای سال ۱۴۰۳ 1403/4/23
نگاهی به تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید: انقلابی در بازار خودروهای پاک 1403/4/10
ایمنی 5 ستاره فونیکس تیگو 7 پرو در ANCAP 1403/4/6
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری