ثبت نام یکپارچه ورود

خودروهای جدید سال 1403 برند فونیکس مدیران خودرو

خودروهای جدید سال 1403 برند فونیکس مدیران خودرو تیم تحریریه فونیکس 1403/1/14


فونیکس علاوه بر رونمایی خودروهای آریزو6 پرو، اف ایکس پرمیوم، تیگو 8 پرو مکسIE  ، تیگو 7 پرو پرمیوم در سال 1402 ، حالا قصد دارد  در سال 1403 و در فاصله‌ای کوتاه از عرضه تیگو7 پرو پرمیوم، خودروهای جدید تیگو7 پرومکس،  آریزو 6 جی تی  و اف ایکس دو دیفرانسیل را رونمایی نماید.

 

 

به طور کلی باید اعلام کنیم که فونیکس مدیران خودرو، دیگر در محصولات خود قصد ندارد از موتور 1.5 لیتری توربو و گیربکس 9 سرعته CVT استفاده کند.

 

تیگو 7 پرو مکس فونیکس یا تیگو 8 پرو پرمیوم:

شاید به جرات بتونیم بگیم موفقترین خودروهای فروش رفته در سال 1402، خودروهای برند فونیکس مدیران خودرو بوده اند و جذابترین خودرو فونیکس در این بین برای مشتریان ، خودروی تیگو 7 پرو پرمیوم بوده است.

اگر ساده تر بخواهیم بگیم تیگو ۷ پرو مکس که در واقع همان تیگو 8 پرو پرمیوم می باشد که با توجه به فشار های داخلی وزارت صمت، شورای رقابت و ...   و کاهش قیمت تیگو 8 پرو پرمیوم ، این خودرو از سبد محصولات مدیران خودرو حذف می گردد.

تیگو 7 پرو مکس از یک موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بهره می‌برد که ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

این مقدار، قدرت قابل توجهی برای یک کراس‌اور است و به این خودرو قدرت زیادی برای رانندگی می‌دهد.

تیگو ۷ پرو مکس به صورت استاندارد با مجموعه ای از ویژگی های ایمنی پیشرفته، از جمله ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، و هشدار خروج از خط ارائه می‌شود. این ویژگی‌ها به ایمنی راننده و سرنشینان در جاده کمک می‌کند.

تیگو ۷ پرو مکس با طراحی چشم‌نواز و محبوب خود، قدرتی معادل ۱۹۷ اسب بخار و شتابی در حدود ۹.۵ ثانیه،  را به نمایش می‌گذارد.

فروش این خودرو بزودی از سوی شرکت مدیران خودرو  بعد از اعلام رسمی قیمت آغاز خواهد شد.

آنچه مشخص هست این خودرو در رنچ قیمتی یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان تا یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان هست.


مطالب مرتبط
رونمایی از تیگو 7 پرومکس در نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1403 1403/4/31
اعلام قیمت جدید محصولات فونیکس برای سال ۱۴۰۳ 1403/4/23
نگاهی به تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید: انقلابی در بازار خودروهای پاک 1403/4/10
ایمنی 5 ستاره فونیکس تیگو 7 پرو در ANCAP 1403/4/6
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری