ثبت نام یکپارچه ورود

قیمت محصولات مدیران خودرو / فروردین ۱۴۰۳

قیمت محصولات مدیران خودرو / فروردین ۱۴۰۳ تیم تحریریه فونیکس 1403/1/26


اعلام قیمت‌های جدید توسط مدیران خودرو در نخستین اطلاعیه سال ۱۴۰۳، مدیران خودرو قیمت‌های تازه‌ای برای محصولات خود منتشر کردند. با انتشار این لیست، انتظار می‌رود که به زودی فروش سالانه محصولات این شرکت آغاز شود.

قیمت‌های به‌روز شده خودروهای MVM طبق این بخشنامه، خودروی MVM X22 Pro با گیربکس دستی به قیمت ۷۱۶.۵ میلیون تومان عرضه می‌شود که با وجود افزایش قیمت حدود ۷ میلیون تومانی، همچنان به عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین خودروی MVM شناخته می‌شود. MVM X33 Cross نیز در دو نسخه دستی و اتوماتیک موجود است، که قیمت نسخه دستی آن ۸۰۹ میلیون و نسخه اتوماتیک آن ۹۰۶ میلیون تومان است. آریزو ۵FL، که تنها سدان ارائه شده توسط MVM است، با قیمت ۱.۱۰۲ میلیارد تومان در لیست قرار دارد. همچنین، MVM X55 Pro با قیمت ۱.۲۶۶ میلیارد تومان، گران‌ترین خودروی برند MVM است.

قیمت‌های جدید خودروهای فونیکس در لیست جدید، فونیکس مدل‌های آریزو ۶ Pro، تیگو ۷ Pro Premium، FX Premium، تیگو ۸ Pro Max IE و تیگو ۸ Pro +e را ارائه داده است. آریزو ۶ Pro به عنوان ارزان‌ترین خودروی فونیکس با قیمت ۱.۲۵۵ میلیارد تومان و تیگو ۸ Pro +e به عنوان گران‌ترین مدل هیبریدی با قیمت ۲.۷۹۱ میلیارد تومان در لیست قرار گرفته‌اند. تیگو ۷ Pro Premium، که محبوب‌ترین خودروی فونیکس است، با قیمت ۱.۵۱۴ میلیارد تومان عرضه می‌شود. FX و تیگو ۸ Pro Max IE نیز به ترتیب با قیمت‌های ۱.۷۴۷ میلیارد و ۲.۶۰۹ میلیارد تومان در دسترس هستند.

پیش ثبت‌نام برای خرید خودروهای MVM و فونیکس علاقه‌مندان به خرید خودروهای MVM و فونیکس می‌توانند با مراجعه به نمایندگی آسیا خودرو در شعبه پاسداران، کد ۳۶۶، هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر برای پیش ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین، امکان پیش ثبت‌نام تلفنی از طریق شماره ۰۲۱۷۹۱۷۶۰۰۰ نیز وجود دارد. با شروع فروش، کارکنان ما برای تکمیل فرآیند خرید با شما تماس خواهند گرفت.


مطالب مرتبط
فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو (ویژه ارگانهای طرف قرارداد) ارگان و سازمان های طرف قرارداد 1403/5/3
شرایط فروش جدید اکستریم VX در مرداد 1403 1403/5/3
جدیدترین لیست قیمت مدیران خودرو، ام وی ام و فونیکس و اکستریم ویژه مرداد ماه 1403 به شرح جدول ذیل اعلام گردید. 1403/5/1
جدیدترین شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مرداد ماه 1403 1403/4/31
نظرات
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری