ثبت نام یکپارچه ورود

قیمت آریزو ۶ جی تی

قیمت آریزو ۶ جی تی تیم تحریریه فونیکس 1403/1/29


مدیران خودرو اخیراً قیمت آریزو ۶ GT را در بخشنامه‌ای جدید اعلام کرده‌اند، که نویدبخش آغاز به زودی فروش این سدان اسپرت در بازار ایران است. قیمت اعلام شده برای آریزو ۶ GT در آغاز سال ۱۴۰۳، مبلغ ۱.۴۶۰.۳۰۰.۰۰۰ تومان است که شامل قیمت درب کارخانه و هزینه‌های قانونی نظیر شماره‌گذاری، بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده و غیره می‌شود. لازم به ذکر است که تغییرات احتمالی در تعرفه‌های دولتی می‌تواند بر قیمت نهایی این خودرو تأثیر بگذارد.

با اعلام قیمت جدید، انتظار می‌رود که فروش آریزو ۶ GT به زودی آغاز شود. مدیران خودرو شرایط فروش این مدل را با پیش پرداخت ۶۰ درصدی و امکان اقساط تا ۵ سال تعیین کرده‌اند. در حال حاضر، آریزو ۶ GT در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می‌شود، اما پیش‌بینی می‌شود که رنگ‌های متنوع‌تری از این مدل در آینده به بازار عرضه شوند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت‌نام و خرید آریزو ۶ GT، می‌توانید با معتبر ترین نمایندگی مدیران خودرو کد 366 مدیران خودرو  و  با  کارشناسان آسیا خودرو در شعبه پاسداران، همه روزه از ساعت ۹ صبح تا 19 با شماره تلفن 02179176000 آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما هستند. همچنین، امکان کسب اطلاعات در مورد شرایط فروش مدل فونیکس نیز فراهم است.

درباره آریزو ۶ GT

 آریزو ۶ GT، سدانی مدرن برگرفته از سری ۶ پرو است که با تغییرات گسترده در بخش‌های فنی و طراحی ظاهری به یک سدان اسپرت مبدل شده است. این خودرو با طول ۴.۷ متر، عرض ۱.۸ متر و ارتفاع ۱.۵ متر، در دسته سدان‌های متوسط قرار می‌گیرد و از نظر ابعاد، کمی بزرگ‌تر از کرولا و کوچک‌تر از کمری است.

ویژگی برجسته آریزو ۶ GT، مشخصات فنی قدرتمند آن است که با موتوری به قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتون‌متر، رقابتی تنگاتنگ با دیگر سدان‌های موجود در بازار ایران ایجاد می‌کند. انتقال قدرت در این خودرو از طریق گیربکس اتوماتیک هفت سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو صورت می‌گیرد.


مطالب مرتبط
فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو (ویژه ارگانهای طرف قرارداد) ارگان و سازمان های طرف قرارداد 1403/5/3
شرایط فروش جدید اکستریم VX در مرداد 1403 1403/5/3
جدیدترین لیست قیمت مدیران خودرو، ام وی ام و فونیکس و اکستریم ویژه مرداد ماه 1403 به شرح جدول ذیل اعلام گردید. 1403/5/1
جدیدترین شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مرداد ماه 1403 1403/4/31
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری