ثبت نام یکپارچه ورود

اطلاعیه مدیران خودرو در پی واژگونی خودرو ایکس ۵۵ پرو

اطلاعیه مدیران خودرو در پی واژگونی خودرو ایکس ۵۵ پرو تیم تحریریه فونیکس 1403/2/11


مدیران خودرو، در واکنش به حادثه‌ای که برای خودرو ایکس ۵۵ پرو در مسیر قم به کاشان رخ داده، به سرعت اقدام به پیگیری موضوع نموده و اطلاعیه‌ای را از طریق حساب اینستاگرام رسمی خود منتشر کرده است.

طبق اطلاعیه‌ای که توسط این شرکت صادر شده، مدیران خودرو در نخستین ساعات پس از انتشار خبر حادثه، به فوریت تمام جوانب موضوع را مورد بررسی قرار داده و در پی اطلاع‌رسانی درباره اقدامات بعدی هستند.

در بخشی از اطلاعیه آمده است:

“بلافاصله پس از آگاهی از حادثه واژگونی خودرو ایکس ۵۵ پرو، مدیران خودرو با تشکیل یک تیم فنی متخصص از بخش‌های مختلف، به منظور کسب اطلاعات دقیق در مورد حادثه و وضعیت مصدومان، اقدامات لازم را انجام داده و این تیم را به محل حادثه اعزام کرده‌اند تا از نزدیک شرایط را بررسی و با سرنشینان همدردی نمایند. مدیران خودرو قول داده‌اند که در اسرع وقت، اطلاعات کاملی در خصوص جزئیات این حادثه را به منظور روشنگری افکار عمومی و اطلاع‌رسانی به مشتریان، که سرمایه اصلی شرکت به شمار می‌روند، منتشر نمایند.”

همچنین در ادامه اطلاعیه تصریح شده است:

“این شرکت، هرگونه اقدامی که به تخریب وجهه معنوی آن منجر شود را نمی‌پذیرد و در کنار بررسی دقیق حادثه و جلب رضایت مشتریان در صورت وجود هرگونه قصوری در فرآیند تولید، به جبران خسارت پرداخته و به طور همزمان، پیگیری‌های حقوقی لازم را در قبال عواملی که به بزرگنمایی حادثه پرداخته‌اند، انجام خواهد داد.”


مطالب مرتبط
فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو (ویژه ارگانهای طرف قرارداد) ارگان و سازمان های طرف قرارداد 1403/5/3
شرایط فروش جدید اکستریم VX در مرداد 1403 1403/5/3
جدیدترین لیست قیمت مدیران خودرو، ام وی ام و فونیکس و اکستریم ویژه مرداد ماه 1403 به شرح جدول ذیل اعلام گردید. 1403/5/1
جدیدترین شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مرداد ماه 1403 1403/4/31
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری