ثبت نام یکپارچه ورود

تحول در صنعت خودروی ایتالیا با پلتفرم برقی چری

تحول در صنعت خودروی ایتالیا با پلتفرم برقی چری تیم تحریریه فونیکس 1403/2/16


مازراتی و آلفارومئو، دو نام برجسته در صنعت خودروی ایتالیا، در حال بررسی خرید پلتفرم محصولات برقی از شرکت چینی چری هستند. این اقدام با هدف بهره‌برداری از پلتفرم مذکور برای تولید نسل جدیدی از خودروهای برقی انجام می‌شود. روزنامه دولتی چین، National Business Daily، اخیراً اعلام کرده است که این دو برند لوکس ایتالیایی به دنبال استفاده از دانش فنی چری در زمینه خودروهای برقی هستند.

در نمایشگاه خودرو پکن، Yin Tongyue، مدیر عامل چری، از علاقه‌مندی دو خودروساز اروپایی برای همکاری با چری خبر داده بود. این دو شرکت، که در آن زمان نامشان فاش نشده بود، قصد دارند با خرید پلتفرم برقی چری، به توسعه محصولات خود بپردازند.

مازراتی و آلفارومئو، به عنوان بخشی از گروه بزرگ استلانتیس که شامل فیات، کرایسلر، پژو، سیتروئن، اوپل و دیگر شرکت‌ها می‌شود، به دنبال پلتفرمی هستند که برای خودروهای اسپرت و لوکس‌شان مناسب باشد. پلتفرم‌های برقی موجود استلانتیس بیشتر برای خودروهای اقتصادی و شهری طراحی شده‌اند، در حالی که مازراتی و آلفارومئو به دنبال پلتفرمی با کارایی بالاتر هستند.

گسترش فعالیت‌های چری در بازارهای اروپایی و همکاری با دو برند ایتالیایی می‌تواند به تقویت حضور این شرکت چینی در اروپا کمک کند. اگرچه جزئیات بیشتری هنوز منتشر نشده، اما انتظار می‌رود که با توجه به مزایای قیمتی پلتفرم‌های چری و نیاز اروپا به این فناوری، توافقی در آینده نزدیک اعلام شود.

ایتالیا به عنوان یکی از مکان‌های احتمالی برای تولید محصولات چری در نظر گرفته شده است. همکاری مازراتی و آلفارومئو با چری می‌تواند بخشی از یک طرح بزرگتر باشد که پیش‌تر در خبرها به عنوان “مذاکرات نهایی برای تاسیس کارخانه چری در ایتالیا” مطرح شده بود. با پیشرفت مذاکرات، این طرح اکنون بیش از پیش به واقعیت نزدیک می‌شود.


مطالب مرتبط
فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو (ویژه ارگانهای طرف قرارداد) ارگان و سازمان های طرف قرارداد 1403/5/3
شرایط فروش جدید اکستریم VX در مرداد 1403 1403/5/3
جدیدترین لیست قیمت مدیران خودرو، ام وی ام و فونیکس و اکستریم ویژه مرداد ماه 1403 به شرح جدول ذیل اعلام گردید. 1403/5/1
جدیدترین شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مرداد ماه 1403 1403/4/31
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری