ثبت نام یکپارچه ورود

شرایط فروش فونیکس - اردیبهشت ۱۴۰۳

شرایط فروش فونیکس - اردیبهشت ۱۴۰۳ تیم تحریریه فونیکس 1403/2/17


آسیا خودرو، نماینده رسمی فروش محصولات فونیکس، شرایط جدید فروش محصولات خود را برای اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام نمود. در این دوره، خریداران می‌توانند از میان مدل‌های متنوع سدان و کراس‌اوور، با شرایط پرداخت نقدی و اقساطی، انتخاب نمایند. این فروش از تاریخ ۱۸ اردیبهشت آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود با توجه به استقبال گسترده، به سرعت به اتمام برسد.

در این دوره، چهار مدل خودرو شامل آریزو ۶ جی تی و پرو، تیگو ۸ پرو مکس و تیگو ۸ هیبرید، برای فروش عرضه می‌شوند. آریزو ۶ جی تی، که به عنوان سریعترین خودروی ایران شناخته می‌شود، پس از استقبال چشمگیر در دور اول، اکنون برای دومین بار عرضه می‌گردد. خودروهای خانواده تیگو ۸ نیز به دلیل ویژگی‌هایی چون فضای داخلی جادار، امکانات رفاهی و ایمنی بالا، و قدرت موتور، مورد توجه قرار گرفته‌اند.

لطفاً توجه داشته باشید که قیمت‌های اعلامی در شرایط فروش فونیکس اردیبهشت ۱۴۰۳، موقتی بوده و قیمت نهایی پیش از تحویل خودروها، پس از تأیید سازمان حمایت، به خریداران اطلاع داده خواهد شد.

جهت اطلاع از آخرین و جدیدترین قیمت ها و بخشنامه های شرکت مدیران خودرو و اطلاع از شرایط ثبت نام  نقد و اقساط شرکت مدیران خودرو به صورت تحویل فوری و با قیمت قطعی با بهترین نمایندگی مدیران خودرو کد 366 مدیران خودرو  و  با  کارشناسان آسیا خودرو در شعبه پاسداران، همه روزه از ساعت ۹ صبح تا 19  با شماره تلفن 02179176000 آماده پاسخگویی  و مشاوره محصولات ام وی ام و فونیکس و اکستریم به شما عزیزان می باشند و پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.


مطالب مرتبط
رونمایی از تیگو 7 پرومکس در نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1403 1403/4/31
اعلام قیمت جدید محصولات فونیکس برای سال ۱۴۰۳ 1403/4/23
نگاهی به تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید: انقلابی در بازار خودروهای پاک 1403/4/10
ایمنی 5 ستاره فونیکس تیگو 7 پرو در ANCAP 1403/4/6
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری