ثبت نام یکپارچه ورود

فروش ویژه ام وی ام در اردیبهشت ۱۴۰۳

فروش ویژه ام وی ام در اردیبهشت ۱۴۰۳ تیم تحریریه فونیکس 1403/2/18


مدیران خودرو با اعلام شرایط جدید فروش، فرصتی استثنایی را برای علاقه‌مندان به محصولات ام وی ام فراهم آورده است. این شرایط که در اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز گردیده، شامل گزینه‌های متنوع نقدی و اقساطی برای سه کراس‌اوور پرطرفدار این برند می‌باشد. ثبت نام برای این طرح فروش از طریق نمایندگی‌های آسیا خودرو امکان‌پذیر است.

در این دوره از فروش، خودروهایی نظیر ایکس ۲۲ پرو دستی، ایکس ۳۳ کراس اتوماتیک و ایکس ۵۵ پرو با شرایط ویژه‌ای عرضه می‌شوند. ایکس ۲۲ پرو دستی، که به‌عنوان تنها کراس‌اوور دنده دستی موجود در بازار شناخته می‌شود، با طراحی ظاهری جدید و امکانات برتر، گزینه‌ای جذاب برای جایگزینی خودروهای هاچ بک محسوب می‌گردد. ایکس ۳۳ کراس، که پیش‌تر به صورت محدود عرضه شده بود، اکنون با افزایش تولید، قرار است حضوری پررنگ‌تر در بازار داشته باشد. ایکس ۵۵ پرو نیز، که ویژگی‌های مشابه تیگو ۷ پرو را با قیمتی رقابتی ارائه می‌دهد، به‌عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات مدیران خودرو شناخته می‌شود و انتظار می‌رود که استقبال خوبی از شرایط فروش آن به عمل آید.

جهت اطلاع از آخرین و جدیدترین قیمت ها و بخشنامه های شرکت مدیران خودرو و اطلاع از شرایط ثبت نام  نقد و اقساط شرکت مدیران خودرو به صورت تحویل فوری و با قیمت قطعی با بهترین نمایندگی مدیران خودرو کد 366 مدیران خودرو  و  با  کارشناسان آسیا خودرو در شعبه پاسداران، همه روزه از ساعت ۹ صبح تا 19  با شماره تلفن 02179176000 آماده پاسخگویی  و مشاوره محصولات ام وی ام و فونیکس و اکستریم به شما عزیزان می باشند و پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.


مطالب مرتبط
طرح فروش استثنایی ام وی ام X33 کراس - اردیبهشت ۱۴۰۳ 1403/2/30
خرید اقساطی مدیران خودرو طرح ویژه خرداد ماه سال 1403 مدیران خودرو 1403/2/28
توقف شماره‌گذاری “ایکس ۵۵ پرو” به دلیل نقص ایمنی 1403/2/19
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری