ثبت نام یکپارچه ورود

پیشنهاد ویژه برای خرید تیگو ۸ پرو مکس در خرداد ۱۴۰۳

پیشنهاد ویژه برای خرید تیگو ۸ پرو مکس در خرداد ۱۴۰۳ تیم تحریریه فونیکس 1403/3/6


از سوی مدیران خودرو، شرایط ویژه فروش تیگو ۸ پرو مکس در تاریخ یکشنبه، ۶ خرداد ۱۴۰۳ اعلام شده است. این شرایط شامل امکان خرید با شرایط نقدی و اقساطی می‌باشد. متقاضیان می‌توانند با تماس به آسیا خودرو، جهت خرید این خودرو با شرایط متنوع اقدام کنند.

مدیران خودرو در هفته‌های اخیر با عرضه پیوسته محصولات خود، به دنبال تامین خودرو مورد نیاز متقاضیان با قیمت شرکتی هستند. با ارائه شرایط فروش تیگو ۸ پرو مکس به شکل نقدی و اقساطی، متقاضیان امکان خرید لوکس‌ترین و پرآپشن‌ترین محصول برند فونیکس را خواهند داشت. این شرایط تا پایان ظرفیت خودروها ادامه خواهد داشت. با توجه به حجم بالای تقاضا، پیش‌بینی می‌شود فروش به سرعت پایان یابد و به همین دلیل پیشنهاد می‌شود برای خرید این خودرو، هرچه زودتر اقدام کنید.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام، می‌توانید با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ تماس بگیرید. همکاران ما در آسیا خودرو آماده ارائه اطلاعات لازم در زمینه ثبت نام تیگو ۸ پرو مکس هستند. همچنین در همین تماس می‌توانید در مورد سایر شرایط فروش فونیکس نیز اطلاعات کسب کنید.

در زمینه استفاده از شرایط ویژه فروش تیگو ۸ پرو مکس خرداد ۱۴۰۳ در نظر داشته باشید که امکان خرید با شرایط نقدی و اقساطی فراهم شده است. همچنین مد نظر داشته باشید با توجه به عدم اعلام قیمت جدید خودروها از سوی سازمان حمایت، ثبت نام با قیمت علی‌الحساب انجام خواهد گرفت.

 

جهت اطلاع از آخرین و جدیدترین قیمت ها و بخشنامه های شرکت مدیران خودرو و اطلاع از شرایط ثبت نام  نقد و اقساط شرکت مدیران خودرو به صورت تحویل فوری و با قیمت قطعی با بهترین نمایندگی مدیران خودرو کد 366 مدیران خودرو  و  با  کارشناسان آسیا خودرو در شعبه پاسداران، همه روزه از ساعت ۹ صبح تا 19  با شماره تلفن 02179176000 آماده پاسخگویی  و مشاوره محصولات ام وی ام و فونیکس و اکستریم به شما عزیزان می باشند و پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود. 


مطالب مرتبط
رونمایی از تیگو 7 پرومکس در نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1403 1403/4/31
اعلام قیمت جدید محصولات فونیکس برای سال ۱۴۰۳ 1403/4/23
نگاهی به تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید: انقلابی در بازار خودروهای پاک 1403/4/10
ایمنی 5 ستاره فونیکس تیگو 7 پرو در ANCAP 1403/4/6
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری