ثبت نام یکپارچه ورود

تیگو ۸ هیبرید؛ یک انتخاب مناسب برای فصل تابستان

تیگو ۸ هیبرید؛ یک انتخاب مناسب برای فصل تابستان تیم تحریریه فونیکس 1403/3/13


امسال، آب و هوای کشورمان، ایران، تجربه عجیبی را شاهد بود. در فصل بهار، گاهی اوقات آب و هوا به شرایط زمستان و پاییز نزدیک می‌شد. با این حال، بهار در حال گذراندن روزهای پایانی خود است و هوا دارد گرم می‌شود. به‌زودی روزهای گرم تابستان نیز فرا خواهند رسید.

در بازاری که پر از انواع خودروهای برقی است، مدیران خودرو با عرضه تیگو ۸ هیبرید، تنها خودرو پلاگین هیبرید بازار را به مردم عرضه کرده‌اند. این خودرو، تمامی ویژگی‌های جذاب خانواده تیگو ۸ را داراست. از جمله سطح بالای امکانات رفاهی و ایمنی، فضای داخلی جادار، قوای محرکه جدید، قدرت موتور بالا، مصرف سوخت پایین، قابلیت حرکت به‌صورت تمام برقی و همچنین قابلیت شارژ با برق شهر.

با نزدیک شدن به فصل تابستان، در این مطلب قصد داریم تا ویژگی‌های تیگو ۸ هیبرید را برای فصل تابستان مرور کنیم.

تابستان، فصل سفر برای بسیاری از مردم است. به همین دلیل، داشتن خودرویی که بتواند در مسافرت‌های خانوادگی پاسخگوی نیازهای آن‌ها باشد، اولویت بالایی دارد. برای برخی دیگر، داشتن خودرویی که بتواند سطح بالایی از راحتی را به ویژه در روزهای گرم سال ارائه کند، مهم است. در این بین، تیگو ۸ پرو e پلاس، می‌تواند انتظارات هر دو دسته را برآورده کند و حتی بیش از آنچه از آن انتظار دارید، در اختیارتان قرار دهد.

یکی از موارد مهم برای رانندگی در جاده، به ویژه جاده‌های ایران که مسیرهای شیبدار در آن‌ها دیده می‌شود، توان خودرو است. مجموع قدرت موتورهای بنزینی و برقی در تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید به حدی است که شتابی کم نظیر و ۳۲۶ اسب بخار قدرت و ۵۱۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند. سیستم این خودرو در مسیرهای هموار و سرعت‌های متوسط شارژ باتری را هم با استفاده از موتور بنزینی انجام می‌دهد و حداکثر تا ۹۵۰ کیلومتر پیمایش می‌کند که زمان شما را ذخیره خواهد کرد.

ایران کشوری چهارفصل است و به همین دلیل، خودروها باید با شرایط متنوع آب و هوایی تطابق داشته باشند. در این بین، عمده خودروها در فصول سرد سال کمتر دچار مشکل می‌شوند اما در مقابل، در مقابل گرما شاهد بروز مشکلات در آن‌ها هستیم. غیر از مشکلات فنی مانند بالا رفتن دمای آب موتور، خیلی از خودروها و به ویژه کراس‌اوورهای بزرگ، برای خنک کردن کابین در فصل گرم دچار مشکل هستند.

در مقابل اما تیگو ۸ پرو e پلاس، پیش از ورود به بازار ایران تست‌های متعددی را پشت سر گذاشته و به همین دلیل در تمامی بخش‌ها، با شرایط کشورمان هماهنگ شده است. یکی از این بخش‌ها، سیستم تهویه این خودرو است که با آب و هوای متغیر و البته گرم ایران سازگار است. به این ترتیب در فصل گرم، تیگو ۸ هیبرید به‌خوبی می‌تواند فضای کابین بزرگ این خودرو را خنک کند.

یکی دیگر از ویژگی های تیگو ۸ هیبرید برای فصل تابستان به ویژه برای سفر، راحتی کابین این خودرو برای راننده و سرنشینان است. به علاوه تیگو ۸ هیبرید امکانات رفاهی سطح بالایی در اختیار راننده و سرنشینان قرار می‌دهد.

تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید با ۹ حالت رانندگی که به‌صورت هوشمند و خودکار در شرایط و محیط‌های مختلف انجام می‌شود، بهترین گزینه برای سفرهای شهری و مسافرت‌های خانوادگی است و با گارانتی ۷ ساله فونیکس NEV با شرایط امروزی و خواسته‌های مصرف کنندگان تطبیق پیدا کرده است.


مطالب مرتبط
رونمایی از تیگو 7 پرومکس در نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1403 1403/4/31
اعلام قیمت جدید محصولات فونیکس برای سال ۱۴۰۳ 1403/4/23
نگاهی به تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید: انقلابی در بازار خودروهای پاک 1403/4/10
ایمنی 5 ستاره فونیکس تیگو 7 پرو در ANCAP 1403/4/6
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری