ثبت نام یکپارچه ورود

چری تیگو ۸ پرو مکس؛ بنز ارزان قیمت بازار استرالیا

چری تیگو ۸ پرو مکس؛ بنز ارزان قیمت بازار استرالیا تیم تحریریه فونیکس 1403/3/16


چری، در تلاش برای گسترش بازارهای خود، از مدتی پیش وارد بازار استرالیا شده است. با توجه به فرهنگ و سبک رانندگی استرالیا، تیگو ۸ پرو مکس چری به عنوان یکی از محصولات اصلی برای این بازار در نظر گرفته شده است. رسانه‌های استرالیا، تیگو ۸ پرو مکس را مورد بررسی قرار داده‌اند و به آن لقب جدیدی در استرالیا داده‌اند. بر اساس گزارشات این رسانه‌ها، تیگو ۸ پرو مکس چری، بنز ارزان قیمت بازار استرالیا است و می‌تواند رقیب سختی برای برند‌های معتبر ژاپنی در بازار این کشور باشد.

چری به تازگی تیگو ۸ پرو مکس را در بازار استرالیا معرفی کرده است. این خودرو در حال حاضر بزرگترین، لوکس‌ترین و گران‌ترین محصول چری در بازار استرالیا است. با این حال، بررسی‌های رسانه‌های استرالیایی نشان می‌دهد که تیگو ۸ پرو مکس، ارزش خرید بالایی در بازار این کشور دارد. این موضوع تا حدی پیش رفته است که برخی از رسانه‌های این کشور، تیگو ۸ پرو مکس چری را بنز ارزان قیمت نامیده‌اند.

تیگو ۸ پرو مکس چری، هم اکنون با قیمت ۴۲ هزار دلار استرالیا، در این کشور به فروش می‌رسد. این قیمت، این خودرو را به گران‌ترین محصول چری در استرالیا تبدیل کرده است. با این حال، این خودرو هفت نفره هنوز یکی از خوش قیمت‌های بازار در کلاس کراس‌اوورهای شاسی بلند متوسط و بزرگ است. تیگو ۸ پرو مکس، مانند سایر بازارها، با سطح بالایی از امکانات رفاهی و ایمنی به بازار استرالیا عرضه شده است و به همین دلیل، لقب بنز ارزان قیمت را کسب کرده است. این موضوع بیشتر به خاطر طراحی داخلی و امکانات بالای این خودرو است که باعث شده است نظر خریداران و رسانه‌های استرالیا به این خودرو جلب شود.

برای بازار استرالیا، چری چندین نوع مختلف از تیگو ۸ پرو مکس را عرضه می‌کند. حتی در نوع پایه، سطح امکانات این خودرو بالا است و بسیاری از آن‌ها را تنها در مدل‌های گران‌تر بازار و به‌صورت آپشن می‌بینیم. به‌عنوان مثال، این خودرو در بازار استرالیا به‌صورت استاندارد با رینگ‌های ۱۸ اینچی، چرم در سراسر کابین، نورپردازی داخلی، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر بی‌سیم، دو صفحه نمایش با ابعاد مجموع ۲۴.۶ اینچ، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو و حافظه صندلی راننده عرضه می‌شود.

با پرداخت حدود ۲ هزار دلار استرالیا و خرید نوع Elite، امکاناتی مانند درب صندوق برقی، دوربین ثبت وقایع و تنظیمات جداگانه تهویه مطبوع ردیف سوم را دریافت خواهید کرد. در نهایت، می‌توانید به سراغ مدل Ultimate بروید که حدود ۴۸ هزار دلار قیمت دارد. در اینجا، سیستم چهارچرخ محرک، سقف پانوراما، نورپردازی خارجی و دو اسپیکر اضافی (۱۰ اسپیکر) را دریافت می‌کنید. نکته جالب اینجاست که تقریبا تمامی این امکانات در بازار ایران به‌صورت استاندارد بر روی تیگو ۸ پرو مکس نصب می‌شود.

فضای داخلی، اگرچه از نظر طراحی کمی با نمونه‌های موجود در ایران تفاوت دارد، اما امکانات و کیفیت و جنس مواد آن‌ها مشابه نمونه‌های موجود در ایران است. کیفیت بالای کابین، فضای داخلی بزرگ، سطح امکانات و البته طراحی جذاب این بخش باعث شده است تیگو ۸ پرو مکس چری لقب بنز ارزان قیمت را در بازار استرالیا به دست آورد.


مطالب مرتبط
رونمایی از تیگو 7 پرومکس در نمایشگاه تحول صنعت خودرو 1403 1403/4/31
اعلام قیمت جدید محصولات فونیکس برای سال ۱۴۰۳ 1403/4/23
نگاهی به تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید: انقلابی در بازار خودروهای پاک 1403/4/10
ایمنی 5 ستاره فونیکس تیگو 7 پرو در ANCAP 1403/4/6
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری