ثبت نام یکپارچه ورود

نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۳

نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۳ تیم تحریریه فونیکس 1403/4/2


در نمایشگاه خودرو شیراز ۱۴۰۳، فونیکس با معرفی محصولات متنوع خود، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. در این متن، به مروری کوتاه بر غرفه فونیکس در نمایشگاه خودرو می‌پردازیم.

فونیکس در این نمایشگاه، علاوه بر محصولات فعلی خود، محصولات زیر برند فونیکس NEV (برای خودروهای برقی و هیبرید) را نیز به نمایش گذاشته است. همچنین، رونمایی از نخستین خودرو برقی فونیکس نیز در این نمایشگاه صورت گرفته است. این خودرو انقلابی که به صورت کاملاً الکتریکی روانه بازار ایران خواهد شد، نشان‌دهنده قابلیت‌های چشم‌گیر فونیکس در زمینه حمل و نقل پایدار است.

همچنین، در بخش خودروهای بنزینی، فونیکس نسخه دو دیفرانسیل از تیگو ۷ پرو پریمیوم را نیز عرضه کرده است. تیگو ۷ پرو مکس با سیستم دو دیفرانسیل، جذابیت زیادی برای علاقه‌مندان به کراس‌اوورها دارد. همچنین، آریزو ۸ با کاوری جذاب و زیبا به عنوان لوکس‌ترین سدان مونتاژی کشور در این نمایشگاه حضور داشته است.

استقبال گسترده از غرفه فونیکس در این نمایشگاه نشان‌دهنده محبوبیت بالای این برند در میان مصرف‌کنندگان است. با بیش از ۹۰ نمایندگی فروش و شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر کشور، فونیکس و فونیکس NEV به عنوان برترین تولید‌کننده خودروهای سواری و شاسی‌بلند در ایران، تعاملی یکپارچه با مشتریان خود دارند و تا حد امکان اطلاعات کامل و تست درایو قبل از خرید را ارائه می‌دهند. این برندها با محصولات لوکس و پرآپشن، قدرت و سرعت را در کنار آرامش و امنیت به جاده‌ها می‌آورند و نویدبخش تحولی چشم‌گیر در حوزه حمل و نقل و صنعت خودرو هستند.

با توجه به این پیشرفت‌ها، دوست‌داران صنعت خودرو چشم‌انداز مثبتی برای آینده رقم خواهند زد.

 

جهت اطلاع از آخرین و جدیدترین قیمت ها و بخشنامه های شرکت مدیران خودرو و اطلاع از شرایط ثبت نام  نقد و اقساط شرکت مدیران خودرو به صورت تحویل فوری و با قیمت قطعی با بهترین نمایندگی مدیران خودرو کد 366 مدیران خودرو  و  با  کارشناسان آسیا خودرو در شعبه پاسداران، همه روزه از ساعت ۹ صبح تا 19  با شماره تلفن 02179176000 آماده پاسخگویی  و مشاوره محصولات ام وی ام و فونیکس و اکستریم به شما عزیزان می باشند و پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.


مطالب مرتبط
فروش ویژه تیگو 8 پرومکس و فونیکس FX | شرایط اقساطی آسان 1403/7/25
آغاز فروش اقساطی آریزو 6 پرو با شرایط استثنایی 1403/7/23
فروش فوق العاده اقساطی مدیران خودرو جدیدترین برنامه فروش ویژه مهر ماه 1403 1403/7/21
فروش فوق العاده اقساطی محصولات مدیران خودرو 1403/7/16
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری