ثبت نام یکپارچه ورود

ورود چری به بازار ایتالیا با فونیکس FX

ورود چری به بازار ایتالیا با فونیکس FX تیم تحریریه فونیکس 1403/4/16


چری از مدت‌ها پیش به دنبال گسترش بازار محصولات خود در اروپا بوده و در این راستا اقدامات متعددی انجام داده است. به تازگی، رسانه‌های بین‌المللی از آغاز فروش فونیکس FX در ایتالیا خبر داده‌اند. این کراس‌اوور اسپرت اکنون با نام اومودا ۵ وارد بازار ایتالیا شده است.

چری مدتی قبل فروش محصولات خود در اسپانیا را آغاز کرد و برنامه‌هایی برای تأسیس کارخانه در ایتالیا دارد. با این حال، پیشرفت چری سریع‌تر از آن است که منتظر توافق با مقامات ایتالیایی برای تأسیس کارخانه بماند. آغاز فروش فونیکس FX در ایتالیا، گامی بزرگ برای افزایش حضور چری در بازار اروپا محسوب می‌شود. فونیکس FX بنزینی که در بازارهای جهانی با نام اومودا ۵ یا اومدا C5 شناخته می‌شود، در بازار ایتالیا با قیمت ۲۷.۹۰۰ یورو عرضه خواهد شد.

پیش از این، چری قصد داشت بازار خود در اروپا را با خودروهای برقی توسعه دهد، اما تعرفه‌های جدید اروپا برای ورود خودروهای برقی چینی، این روند را کند کرد. با این حال، چری که در تولید خودروهای بنزینی نیز مزیت دارد، به سرعت برای تغییر آماده شد و اومودا ۵ را به بازار ایتالیا فرستاد. البته برنامه برای عرضه اومودا ۵ EV (نسخه برقی فونیکس FX) همچنان وجود دارد و این خودرو حدود دو ماه دیگر در بازار ایتالیا معرفی خواهد شد.

چری قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۵، سه مدل جدید خودرو از برندهای اومودا و جیکو را به بازار ایتالیا عرضه کند که شامل مدل‌های برقی، بنزینی و هیبریدی خواهد بود. مذاکرات برای تأسیس کارخانه چری در ایتالیا همچنان ادامه دارد. آغاز فروش فونیکس FX در ایتالیا نشان می‌دهد که چری اکنون به عنوان یک خودرو وارداتی وارد بازار ایتالیا شده است تا احتمالاً زمینه را برای عرضه محصولات ساخت ایتالیا فراهم کند.


مطالب مرتبط
شروع ثبت نام مدیران خودرو به مناسبت ربیع الاول 1403/6/16
شرایط فروش ویژه خودروهای مدیران خودرو در شهریور 1403 1403/6/11
خرید اقساطی از مدیران خودرو با حداقل پیش پرداخت فوری و تعداد محدود 1403/6/10
شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس سامانه یکپارچه ۱۴۰۳ 1403/6/10
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری