ثبت نام یکپارچه ورود

شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه سامانه یکپارچه ۱۴۰۳

شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه سامانه یکپارچه ۱۴۰۳ تیم تحریریه فونیکس 1403/4/17


شرکت مدیران خودرو شرایط فروش اقساطی ویژه سامانه یکپارچه ۱۴۰۳ را برای محصولات مختلف خود اعلام کرده است. بر این اساس، منتخبین سامانه یکپارچه با موعد تحویل سال ۱۴۰۳ تا روز ۲۰ تیرماه فرصت دارند برای تکمیل ثبت نام و استفاده از شرایط ویژه این نوبت، با آسیا خودرو تماس بگیرند.

امروز طی بخشنامه‌ای، شرایط فروش اقساطی شرکت مدیران خودرو برای ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه با موعد تحویل ۱۴۰۳ و برای محصولات مختلف این برند اعلام شد. به این ترتیب، ثبت نام کنندگان دومین دوره فروش سامانه یکپارچه که محصولات مدیران خودرو را انتخاب کرده بودند، از روز ۱۸ تیر ماه تا ۲۰ تیر ماه فرصت دارند برای تکمیل ثبت نام، با آسیا خودرو تماس بگیرند. بر اساس اعلام مدیران خودرو، پس از پایان مهلت، ثبت نام اولیه باطل شده و امکان بهره‌مندی از این شرایط ویژه وجود نخواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

جزییات بیشتر از فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه سامانه یکپارچه ۱۴۰۳

همانطور که عنوان شد، این مرحله از فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه سامانه یکپارچه ۱۴۰۳ با شرایط متنوعی در پرداخت فعال شده است. به این ترتیب، خریداران در این مرحله می‌توانند با پیش پرداخت ۵۰ درصد و اقساط تا ۵ سال، نسبت به ثبت نام مدیران خودرو اقدام کنند.

خودرو قابل تحویل به مشتریان، مطابق خودرویی است که پیش از این در زمان ثبت نام انتخاب کرده‌اند. در مورد خریداران تیگو ۸ پرو، امکان جایگزینی آن با محصولات جدیدتر شامل تیگو ۸ پرو مکس، فونیکس FX و تیگو ۷ پرو پریمیوم وجود دارد. همچنین خودرو آریوز ۶ پرو در این طرح، با آریزو ۶ جی تی جایگزین خواهد شد. مهلت تحویل خودروها در این طرح معادل ۹۰ روز کاری است. این مدت در فروش‌های نقدی از زمان واریز وجه و در فروش اقساطی مدیران خودرو، از زمان تایید مدارک متقاضی توسط لیزینگ است.

همانطور که عنوان شد، مهلت استفاده از این طرح تنها تا ۲۰ تیر ماه خواهد بود و بر اساس اعلام مدیران خودرو، این مهلت تمدید نمی‌شود. به همین دلیل و با توجه به حجم بالای درخواست‌ها در این طرح، پیشنهاد می‌کنیم برای بهره‌گیری از این شرایط فروش ویژه، هرچه زودتر با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

جهت اطلاع و مشخصات  سایر نمایندگی های مدیران خودرو در همین سایت در قسمت نمایندگی ها کلیک کنید.

جهت اطلاع از آخرین و جدیدترین قیمت ها و بخشنامه های شرکت مدیران خودرو و اطلاع از شرایط ثبت نام  نقد و اقساط شرکت مدیران خودرو به صورت تحویل فوری و با قیمت قطعی با بهترین نمایندگی مدیران خودرو کد 366 مدیران خودرو  و  با  کارشناسان آسیا خودرو در شعبه پاسداران، همه روزه از ساعت ۹ صبح تا 19  با شماره تلفن 02179176000 آماده پاسخگویی  و مشاوره محصولات ام وی ام و فونیکس و اکستریم به شما عزیزان می باشند و پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود. 


مطالب مرتبط
شروع ثبت نام مدیران خودرو به مناسبت ربیع الاول 1403/6/16
شرایط فروش ویژه خودروهای مدیران خودرو در شهریور 1403 1403/6/11
خرید اقساطی از مدیران خودرو با حداقل پیش پرداخت فوری و تعداد محدود 1403/6/10
شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس سامانه یکپارچه ۱۴۰۳ 1403/6/10
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری