ثبت نام یکپارچه ورود

اطلاعیه شماره 6 شرکت صنایع خودروسازی مدیران(سهامی خاص)

اطلاعیه شماره 6 شرکت صنایع خودروسازی مدیران(سهامی خاص) تیم تحریریه فونیکس 1403/4/24


 

پیرو ابلاغ مصوبه ی مربوط به حقوق و عوارض دولتی سال1403قابل اعمال در تمامی قراردادهای منعقدشده در سال1403که به صورت نقدی از سوی شرکت مدیران خودرو پرداخت می گردد، این شرکت برای مساعدت و ارتقاء سطح رضایت مشتریان محترم جهت پرداخت و تکمیل وجه و یا انتخاب دیگر گزینه ها روش های ذیل را پیشنهاد می نماید. لذامقتضی است تا تاریخ  1403/05/03با انتخاب یکی از روشهای ذیل در موعد مقرر اقدام فرمایید.

 

 

 

روش اول : پرداخت نقدی

مشتریان میتوانند مبلغ مابه التفاوت را حداکثر تا تاریخ1403/05/03، به صورت حواله نقدی پرداخت نمایند. در این روش، تاریخ تحویل تغییری نخواهد داشت.

 

روش دوم : پرداخت طی یک فقره چک

مشتریان میتوانند تا تاریخ1403/05/03مبلغ مابه التفاوت را طی یک فقره چک بدون بهره به تاریخ حداکثر6ماه پس از تاریخ این اطلاعیه به نمایندگی منتخب خود ارائه نمایند.در این روش، تاریخ تحویل خودرو ها بر مبنای اولویت تاریخ سررسید و ارسال چک صورت میپذیرد.

 

روش سوم : تبدیل مدل

براساس درخواست مشتریان امکان تبدیل مدل فقط به مدل های موجودبا قیمت پایینتر وجود خواهد داشت.در این روش، تاریخ تحویل خودرو ها برمبنای شرایط قرارداد جدید می باشد.

 

روش چهارم : انصراف از قرارداد

درصورتیکه مشتریان محترم تصمیم به انصراف از قرارداد داشته باشند،شرکت ظرف مدت یک هفته مبلغ کل مطالبات را(با احتساب سود انصراف) به ایشان عودت خواهد داد.

 

ملاحظات :

در صورتیکه مشتریان محترم روش دوم را انتخاب نمایند، خودرو تا زمان تسویه چک مابه التفاوت، در رهن شرکت مدیران خواهد بود.

در صورتیکه مشتریان محترم مابه التفاوت را پس از مهلت اعلامی توسط شرکت و به صورت نقدی پرداخت نمایند، موعد تحویلایشان از تاریخ تکمیل وجه محاسبه میشود.

در قراردادها یا اقساطی که هنوز موفق به اخذ تائیدیه لیزینگ نشده اند،اخذ تایید لیزینگ یا موسسات مالی اعتباری طی مفاد قرارداد ، جهت محاسبه تاریخ تحویل خودرو همچنان پابرجا می باشد.


مطالب مرتبط
شروع ثبت نام مدیران خودرو به مناسبت ربیع الاول 1403/6/16
شرایط فروش ویژه خودروهای مدیران خودرو در شهریور 1403 1403/6/11
خرید اقساطی از مدیران خودرو با حداقل پیش پرداخت فوری و تعداد محدود 1403/6/10
شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس سامانه یکپارچه ۱۴۰۳ 1403/6/10
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری