ثبت نام یکپارچه ورود

شرایط فروش ویژه محصولات هیبرید فونیکس در شهریور ۱۴۰۲

شرایط فروش ویژه محصولات هیبرید فونیکس در شهریور ۱۴۰۲ تیم تحریریه فونیکس 1403/6/8


آسیا خودرو شرایط فروش ویژه‌ای را برای محصولات هیبرید فونیکس در شهریور ۱۴۰۲ اعلام کرده است. این شرایط شامل تنوع در پرداخت و اقساط تا پنج سال می‌باشد، که امکان خرید محصولات هیبرید خانواده فونیکس (محصولات NEV) را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند.

محصولات هیبرید فونیکس: در راستای گسترش عرضه محصولات پاک، فونیکس دو محصول تیگو ۸ پرو e پلاس و تیگو ۷ پرو e پلاس را به‌عنوان اعضای هیبرید خانواده بزرگ خود عرضه می‌کند. آسیا خودرو به‌عنوان نماینده رسمی مدیران خودرو، شرایط فروش ویژه‌ای را برای این محصولات در شهریور ۱۴۰۲ ارائه کرده است. این شرایط شامل فروش نقدی و اقساطی با گزینه‌های مختلف برای پیش پرداخت و اقساط می‌باشد.

اطلاعات تماس: برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط فروش فونیکس و جزئیات این فروش ویژه، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند. همچنین می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد این دو خودرو و سایر محصولات فونیکس به دست آورید.

جزئیات بیشتر از شرایط فروش ویژه محصولات هیبرید فونیکس

همانطور که عنوان شد، آسیا خودرو شرایط ثبت نام و فروش تیگو ۸ هیبرید و تیگو ۷ هیبرید را فراهم کرده است. این دو خودرو در کلاس کراس‌اوورها قرار دارند اما از نظر فضای داخلی و امکانات تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند.

شرایط فروش اقساطی: هرچند هنوز جزئیات نهایی شرایط فروش این دو خودرو اعلام نشده است، اما امکان خرید اقساطی با ۵۰ تا ۶۰ درصد پیش پرداخت و اقساط تا ۶۰ ماه وجود دارد. خریداران می‌توانند با افزایش مبلغ پیش پرداخت، اقساط ماهیانه را کاهش دهند و مدت بازپرداخت را نیز مدیریت کنند.

قیمت‌ها: قیمت تیگو ۸ هیبرید معادل ۲.۷۹۷.۸۰۰.۰۰۰ تومان است که خریدار می‌تواند با پرداخت تقریبا نیمی از این مبلغ، برای خرید آن اقدام کند. همچنین، تیگو ۷ هیبرید با قیمت ۱.۹۷۶.۹۰۰.۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام این دو خودرو و همچنین ثبت نام مدیران خودرو، می‌توانید با آسیا خودرو تماس بگیرید. همکاران ما با شماره تلفن ۷۵۱۵۱-۰۲۱ آماده پاسخگویی هستند.

 

جهت اطلاع و مشخصات  سایر نمایندگی های مدیران خودرو در همین سایت در قسمت نمایندگی ها کلیک کنید.

جهت اطلاع از آخرین و جدیدترین قیمت ها و بخشنامه های شرکت مدیران خودرو و اطلاع از شرایط ثبت نام  نقد و اقساط شرکت مدیران خودرو به صورت تحویل فوری و با قیمت قطعی با بهترین نمایندگی مدیران خودرو کد 366 مدیران خودرو  و  با  کارشناسان آسیا خودرو در شعبه پاسداران، همه روزه از ساعت ۹ صبح تا 19  با شماره تلفن 02179176000 آماده پاسخگویی  و مشاوره محصولات ام وی ام و فونیکس و اکستریم به شما عزیزان می باشند و پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

 


مطالب مرتبط
طرح فروش نقد و اقساط ام وی ام X55 پرو آغاز شد 1403/6/26
قرعه کشی مدیران خودرو حذف شد. 1403/6/23
جدیدترین شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه شهریور ماه 1403 1403/6/22
شرایط فروش جدید خودروهای آریزو ۶ جی تی و تیگو ۷ پرو با تحویل 90 روزه در شهریور ۱۴۰۳ 1403/6/20
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری