ثبت نام یکپارچه ورود

دلایل قانع کننده خرید تیگو ۷ پلاگین هیبرید فونیکس نسبت به سایر کراس اوور های بازار ایران

دلایل قانع کننده خرید تیگو ۷ پلاگین هیبرید فونیکس نسبت به سایر کراس اوور های بازار ایران تیم تحریریه فونیکس 1403/6/13


وقتی یک کراس‌اوور جذاب و پرطرفدار مثل تیگو ۷پرو پرمیوم در نسخه‌ای متفاوت با تغییرات ظاهری کم اما با تحولات فنی عجیب و غریب پا به عرصه رقابت با سایر کراس اور های بازار می گذارد، موفقیت آن کار سختی نیست. تیگو ۷پرو پرمیوم با توجه به پیشینه خوب و تقاضای بسیار زیاد جهت خرید آن امروزه کار تیگو ۷پرو پلاگین هیبرید رو برای خریداران راحت کرده .

تیگو ۷پرو پرمیوم اگر چه نسبت  به نسخه اکسلنت خود هنوز هم از طرفداران زیادی برخوردار هست اما با ورود خودروی مقرون به صرفه و با مشخصات فنی و آپشن های ایده آل تیگو ۷پرو پلاگین هیبرید مطمئنا خریداران زیادی را به سمت خود سوق میدهد.

خرید تیگو 7 پرو پلاگین هیبرید فونیکس با شرایط آسان و تحویل فوری | با تعداد و مدت  محدود|  مدل 1403

همین حالا تماس بگیرید:

02179176000

 

  • ده دلیل خرید تیگو ۷پلاگین هیبرید فونیکس
  • متمایز ترین مشخصات تیگو ۷ پرو هیبرید نسبت به تیگو ۷پرو پرمیوم

ده دلیل خرید تیگو ۷پلاگین هیبرید فونیکس

تیگو ۷پلاگین هیبرید فونیکس که با عنوان e+ هم معرفی شده، یک خودرو پاک با آلایندگی پایین اما با پرفورمنس غیرمنتظره و گیج‌کننده است و هر کس یک بار سواری با آن را تجربه کند مبهوت توانایی‌ها و عملکرد جذاب و آپشن های آن خواهد شد.

تیگو ۷پلاگین هیبرید فونیکس در راستای تلاش برند NEV  فونیکس مدیران خودرو برای ساخت خودروهای آینده به وجود آمده و با  تکنولوژی روز هماهنگ است.

هفت دلیل جذاب و خاص که می‌تواند هر فردی که دنبال خودروهای کراس اور با مشخصات فنی و آپشن جذاب می باشد را برای خرید تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس وسوسه کند برشمرده است

.

خرید تیگو 7 پرو هیبرید فونیکس با شرایط آسان و تحویل فوری | با تعداد و مدت  محدود|  مدل 1403

همین حالا تماس بگیرید:

02179176000

 

بهترین‌ مزایای تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید نسبت به سایر کراس اورهای بازار

1.     پرقدرت‌ترین خودروی فونیکس مدیران خودرو:  تیگو ۷پرو اکسلنت و پرمیوم فونیکس به عنوان مدل پایه با موتور 1.5  لیتری توربو و گیربکس 9 سرعته CVT، با 156 اسب بخار هم توان قابل قبولی را به راننده ارائه میکرد اما در تیگو 7 e+، با وجود 2 موتور برقی و یک موتور 1.5 لیتری بنزینی، 326 اسب بخار در یک چشم به هم‌زدن، زیر پای راننده را به لرزه در می‌آورد. به خاطر دو موتور برقی روی گیربکس، جمعا 510 نیوتن متر در حالت فول شارژ باتری، به محور جلو پمپاژ می‌شود که در میان رقبای موجود در بازار بی‌نظیر است.

 

2.     سریع ترین خودروی فونیکس مدیران خودرو: تیگو ۷پلاگین هیبرید فونیکس در عرض 7.6 ثانیه از حالت ایستاده به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد که در میان کراس‌اوورهای موجود در بازار و حتی بیشتر سدان‌های اسپرتی یک رکورد دست‌نیافتنی است. با توجه به قدرت فوق‌العاده، گشتاور بالا و وزن متوسط، این رکورد جذاب می‌تواند برای هر راننده‌ای در دسترس باشد، البته باید مراقب پدال گاز این هیولای جذاب بود.

 

3.     خوش قیمت ترین خودروی حال حاضر مدیران خودرو: آخرین قیمت اعلام شده از سوی مدیران خودرو برای خرید فونیکس تیگو ۷پلاگین هیبرید یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان است که با توجه مشخصات فنی درخور این خودرو در مقابل قیمت رقبا و برادر بزرگتر خود تیگو 8 پرو هیبرید فونیکس و امکاناتی که در اختیار سرنشین قرار می‌دهد، یک قیمت رقابتی و حتی اقتصادی است. هیچ یک از رقبای تیگو 7 e+ زیر 2 میلیارد برچسب قیمت نخورده‌اند و این نشان می‌دهد حاشیه سود مناسبی هم در انتظار خریداران باشد که می‌تواند این کراس‌اوور را به محبوب‌ترین هیبرید بازار بدل کند.

 

4.      نزدیک‌ترین قیمت به بازار جهانی: با توجه به اینکه تیگو 7 e+ یک خودرو هیبریدی و پاک است، عوارض و تعرفه‌های مالیاتی آن طبق قانون بسیار کمتر از نمونه‌های بنزینی است و می‌توان با جرأت ادعا کرد که قیمت این خودرو در بازار ایران به قیمت جهانی آن نزدیک است. با این محاسبه می‌توان گفت تیگو 7 پلاگین هیبرید نسبت به قیمت، ارزش بالاتری را کسب می‌کند.

 

5.     باصرفه‌ترین خودرو برای استفاده روزانه: با توجه به اینکه باتری اصلی فونیکس تیگو 7 پلاگین قابلیت شارژ با شارژر خانگی یا شارژر سریع در ایستگاه مخصوص را دارد و می‌تواند تنها با موتور برقی تا 75 کیلومتر را در یک شارژ کامل طی کند، می‌توان گفت این کراس‌اوور اقتصادی و جذاب برای استفاده روزمره در شهر یک خودرو اقتصادی است و شاید مدت‌ها نیاز به استفاده از موتور بنزینی و سوختگیری هم نداشته باشد.

 

6.     بیشترین مدت  گارانتی: هیچ یک از رقبای قونیکس تیگو 7 هیبریدی در ایران به اندازه این خودرو از گارانتی قوی و بلندمدت بهره نمی‌برند. یکی دیگر از دلایل خرید  فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید این خودرو 200 هزار کیلومتر یا 7 سال از سوی مدیران خودرو گارانتی شده و حتی باتری بزرگ این خودرو نیز گارانتی دارد.

 

7.     ارائه خدمات تخصصی VIP در نمایندگی 366 مدیران خودرو : بدون  شک تیگو 7 پرو هیبرید( e+) یک خودرو تکنولوژیک و به‌روز است و به همین خاطر به خدمات تخصصی نیاز پیدا می‌کند.

 

8.     استفاده از شارژر ثابت و پرتابل و همچنین شارژ خودکار در هنگام رانندگی هر راننده ای را از توقف در صف های پمپ بنزین راحت می کند.

 

9.     آپشن های جذاب تیگو 7 پرو هیبرید نسبت به تیگو 7 پرو پرمیوم و سایر کراس اوور های بازار، از قبیل سرد کن صندلی های جلو، سیستم های کمک رانندگی ADAS و ...

 

10. مشوق های ترافیکی و عوارض : علاوه بر تمامی موارد فوق الذکر  تیگو 7 پرو هیبرید فونیکس با قرار گرفتن در رده خودروهای سبز می‌تواند از مشوق‌های ترافیکی مثل تردد رایگان در محدوده طرح ترافیک نیز استفاده کند و از این زاویه به اقتصاد خریدار کمک کند.

 

 

خرید تیگو 7 پرو هیبرید فونیکس با شرایط آسان و تحویل فوری | با تعداد و مدت  محدود|  مدل 1403

همین حالا تماس بگیرید:

02179176000

 

نمایندگی مدیران خودرو کد 366  آسیا خودرو به عنوان پنج نماینده  برتر کشور، دارای مرکز خدمات پس از فروش فونیکس جدید التاسیس بوده که بزرگترین و مجهزترین  و تخصصی ترین خدمات پس از فروش شرق و شمال شرق استان تهران می باشد.

 

نمایندگی مدیران خودرو366 آسیا خودرو در کلیه مراحل از ثبت نام و خرید تا تحویل و خدمات پس از فروش، پشتیبان خریداران کراس‌اور جذاب تیگو 7 هیبریدی فونیکس خواهد بود

 

خرید تیگو 7 پرو هیبرید فونیکس با شرایط آسان و تحویل فوری | با تعداد و مدت  محدود|  مدل 1403

همین حالا تماس بگیرید:

02179176000

جهت اطلاع و مشخصات  سایر نمایندگی های مدیران خودرو در همین سایت در قسمت نمایندگی ها کلیک کنید.

جهت اطلاع از آخرین و جدیدترین قیمت ها و بخشنامه های شرکت مدیران خودرو و اطلاع از شرایط ثبت نام  نقد و اقساط شرکت مدیران خودرو به صورت تحویل فوری و با قیمت قطعی با بهترین نمایندگی مدیران خودرو کد 366 مدیران خودرو  و  با  کارشناسان آسیا خودرو در شعبه پاسداران، همه روزه از ساعت ۹ صبح تا 19  با شماره تلفن 02179176000 آماده پاسخگویی  و مشاوره محصولات ام وی ام و فونیکس و اکستریم به شما عزیزان می باشند و پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

فروش ویژه محصولات فونیکس (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات فونیکس | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

02179176000

 

فروش ویژه محصولات ام وی ام (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات ام وی ام | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

02179176000

 

فروش ویژه محصولات اکستریم (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات اکستریم | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

02179176000

 

فروش ویژه محصولات مدیران خودرو (نقدی | اقساطی)

شرایط فروش ویژه محصولات مدیران خودرو | مدت و تعداد محدود | با شرایط متنوع نقدی و اقساطی | همین الان تماس بگیرید

02179176000

 


مطالب مرتبط
چری فولوین A8 L: بررسی فنی و مشخصات سدان هیبریدی جدید چری (آریزو 8 جدید) 1403/6/26
چری تیگو 7 اسپرت: رقیب چینی لندروور با مشخصات فنی کامل 1403/6/24
آریزو 8، ستاره درخشان بازار خودرو ایران + مشخصات 1403/6/19
آریزو ۸ هیبریدی در راه بازار ایران + مشخصات آریزو ۸ 1403/6/14
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری