ثبت نام یکپارچه ورود

آیا فونیکس FX دو دیفرانسیل به ایران می‌آید؟

آیا فونیکس FX دو دیفرانسیل به ایران می‌آید؟ تیم تحریریه فونیکس 1403/7/9


آیا به دنبال یک کراس‌اور اسپرت و قدرتمند با سیستم دو دیفرانسیل هستید؟ فونیکس FX GT (اومودا 5 GT) می‌تواند گزینه ایده‌آلی برای شما باشد. این خودرو که به تازگی در بازارهای جهانی رونمایی شده، با طراحی جذاب، مشخصات فنی قدرتمند و سیستم دو دیفرانسیل، آماده است تا بازار کراس‌اوورهای ایران را متحول کند.

چرا فونیکس FX GT؟

  • طراحی اسپرت و جوان‌پسند: فونیکس FX GT با خطوط تیز و عضلانی، ظاهری جذاب و اسپرت دارد که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.
  • موتور قدرتمند: این خودرو به موتور 1.6 لیتری توربو با قدرت 197 اسب بخار مجهز است که شتاب‌گیری سریع و رانندگی هیجان‌انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • سیستم دو دیفرانسیل: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فونیکس FX GT، سیستم دو دیفرانسیل دائم آن است که چسبندگی و پایداری خودرو را در شرایط آب و هوایی و جاده‌ای افزایش می‌دهد.
  • امکانات رفاهی پیشرفته: فونیکس FX GT به امکانات رفاهی متنوعی مانند سیستم صوتی پیشرفته، صفحه نمایش لمسی بزرگ، سیستم ناوبری و... مجهز است.

آیا فونیکس FX GT به زودی به ایران می‌آید؟

با توجه به استقبال خوبی که از مدل‌های قبلی فونیکس در ایران شده است، انتظار می‌رود که نسخه دو دیفرانسیل آن نیز به زودی به بازار کشورمان عرضه شود. این خودرو می‌تواند رقیب جدی برای سایر کراس‌اوورهای موجود در بازار ایران باشد.

مشخصات کامل

جهت اطلاع و مشخصات  سایر نمایندگی های مدیران خودرو در همین سایت در قسمت نمایندگی ها کلیک کنید.

جهت اطلاع از آخرین و جدیدترین قیمت ها و بخشنامه های شرکت مدیران خودرو و اطلاع از شرایط ثبت نام  نقد و اقساط شرکت مدیران خودرو به صورت تحویل فوری و با قیمت قطعی با بهترین نمایندگی مدیران خودرو کد 366 مدیران خودرو  و  با  کارشناسان آسیا خودرو در شعبه پاسداران، همه روزه از ساعت ۹ صبح تا 19  با شماره تلفن 02179176000 آماده پاسخگویی  و مشاوره محصولات ام وی ام و فونیکس و اکستریم به شما عزیزان می باشند و پاسخگوی سوالات شما عزیزان خواهند بود.


مطالب مرتبط
تیگو 8 پرو e+ 2025: کراس اوور هیبریدی چری با طراحی جدید و امکانات پیشرفته 1403/7/22
سود بالای سرمایه گذاران از ثبت نام آریزو 8 1403/7/19
تغییرات قیمت خودرو فونیکس FX در مهر ماه 1403 1403/7/4
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری