ثبت نام یکپارچه ورود

رونمایی تیگو 7 پرو مکس

رونمایی تیگو 7 پرو مکس تیم تحریریه فونیکس 1402/9/20


اما خوشبختانه، شرکت مدیران خودرو برای بازار ایران، ترکیب موتور و سیستم محرکه این خودرو را تغییر داده است به گونه‌ای که نسخه اولیه فونیکس تیگو 7 پرو مکس در ایران، پیشرانه‌ای مشابه پیشرانه تیگو 8 پرو دارد؛ یعنی همان موتور 1.6 لیتری توربوشارژ که 197 اسب‌بخار قدرت گشتاور تولید می‌کند. گیربکس دوکلاچه 7 سرعته روغنی آن نیز توان تولیدی موتور را فقط به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. پس تا به اینجای کار، می‌توان چنین نتیجه گرفت که تیپ‌های اولیه از تیگو 7 پرو مکس در ایران، به لحاظ مشخصات فنی، دقیقا مشابه تیگو 8 پرو پریمیوم هستند.

. تست خودرو فونیکس تیگو 7 پرو
.
 بررسی خودرو تیگو 8 پرو
.
 بررسی خودرو تیگو 8 پرو مکس

تجربه رانندگی با فونیکس تیگو 7 پرومکس

پیشرانه و گیربکس استفاده شده دقیقا مشابه تیگو 8 پرو است و برای یک کراس‌اور خانوادگی این دلگرمی را به شما می دهد که دیگر در سربالایی‌ها با چند سرنشین نگرانی‌ای برای سبقت‌های جاده‌ای ندارید. هنگام شروع حرکت و در حالت نرمال رانندگی تعویض دنده‌ها نرم به نظر می‌رسید، صدای زیادی در کابین نمی‌پیچید و دوربین 360 و آینه‌ها ترکیب خوبی برای دید بیرون تامین می‌کردند.

با تغییر حالت رانندگی به اسپرت و فشردن پدال گاز گیربکس دو کلاچه با تاخیری نه چندان زیاد یکی دو دنده سنگین‌تر می‌کند و شتاب‌گیری شروع می‌شود. تفاوت پیشرانه با نسخه پرو کاملا مشهود است، به نظر می‌رسد بزرگترین برگ برنده پرومکس نسبت به پرو همین باشد.

 


مطالب مرتبط
📌فروش پرطرفدارترین و ماندگارترین سدان مونتاژی مدیران خودرو 1403/6/8
جدیدترین بخشنامه فونیکس مدیران خودرو سامانه یکپارچه با موعد تحویل پاییز 1403/6/7
طرح خودروهای فرسوده دوره دوم سامانه یکپارچه 1403/4/31
آخرین مهلت ثبت نام منتخبین سامانه یکپارچه موعد تحویل تابستان و بهار 1403 1403/4/24
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری