ثبت نام یکپارچه ورود

رونمایی تیگو 7 پرو مکس

رونمایی تیگو 7 پرو مکس تیم تحریریه فونیکس 1402/9/20


اما خوشبختانه، شرکت مدیران خودرو برای بازار ایران، ترکیب موتور و سیستم محرکه این خودرو را تغییر داده است به گونه‌ای که نسخه اولیه فونیکس تیگو 7 پرو مکس در ایران، پیشرانه‌ای مشابه پیشرانه تیگو 8 پرو دارد؛ یعنی همان موتور 1.6 لیتری توربوشارژ که 197 اسب‌بخار قدرت گشتاور تولید می‌کند. گیربکس دوکلاچه 7 سرعته روغنی آن نیز توان تولیدی موتور را فقط به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. پس تا به اینجای کار، می‌توان چنین نتیجه گرفت که تیپ‌های اولیه از تیگو 7 پرو مکس در ایران، به لحاظ مشخصات فنی، دقیقا مشابه تیگو 8 پرو پریمیوم هستند.

. تست خودرو فونیکس تیگو 7 پرو
.
 بررسی خودرو تیگو 8 پرو
.
 بررسی خودرو تیگو 8 پرو مکس

تجربه رانندگی با فونیکس تیگو 7 پرومکس

پیشرانه و گیربکس استفاده شده دقیقا مشابه تیگو 8 پرو است و برای یک کراس‌اور خانوادگی این دلگرمی را به شما می دهد که دیگر در سربالایی‌ها با چند سرنشین نگرانی‌ای برای سبقت‌های جاده‌ای ندارید. هنگام شروع حرکت و در حالت نرمال رانندگی تعویض دنده‌ها نرم به نظر می‌رسید، صدای زیادی در کابین نمی‌پیچید و دوربین 360 و آینه‌ها ترکیب خوبی برای دید بیرون تامین می‌کردند.

با تغییر حالت رانندگی به اسپرت و فشردن پدال گاز گیربکس دو کلاچه با تاخیری نه چندان زیاد یکی دو دنده سنگین‌تر می‌کند و شتاب‌گیری شروع می‌شود. تفاوت پیشرانه با نسخه پرو کاملا مشهود است، به نظر می‌رسد بزرگترین برگ برنده پرومکس نسبت به پرو همین باشد.

 


مطالب مرتبط
طرح خودروهای فرسوده دوره دوم سامانه یکپارچه 1403/4/31
آخرین مهلت ثبت نام منتخبین سامانه یکپارچه موعد تحویل تابستان و بهار 1403 1403/4/24
شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه سامانه یکپارچه مرحله دوم ۱۴۰۳ 1403/4/21
فراخوان مشتریان بهار و تابستان 1403 سامانه ی یکپارچه جهت ثبت نام 1403/4/17
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری