ثبت نام یکپارچه ورود

تیگو 7 جدید

تیگو 7 جدید تیم تحریریه فونیکس 1402/9/29


نمایندگی مدیران‌خودرو  کد ۳۶۶ (آسیا خودرو)، به عنوان یکی از کامل‌ترین و برجسته‌ترین نمایندگان خودروهای شاسی‌بلند چینی در کشور، به تنوع و کیفیت بالای خودروهایی که ارائه می‌دهد، شهرت دارد. با ارائه مدل‌های مختلف از جمله X33، X22 و تیگو 5، که همراه با امکانات راحتی قابل‌قبول و قیمت مناسب هستند، مشتریان را مجذوب خود می‌کند. حجم فروش قابل توجه این نمایندگی، به مدیران‌خودرو  کد ۳۶۶ آسیا خودرو امکان معرفی مدل‌های جدید در این رده را می‌دهد.

 

 

اکنون پس از موفقیت فروش تیگو 7 (TIGGO 7)، که پرچم‌دار محصولات چری در ایران به شمار می‌رود و حدود 1.5 سال از ورود آن به بازار می‌گذرد، نمایندگی مدیران‌خودرو  کد ۳۶۶ آسیا خودرو به فروش مدل جدید، با نام TIGGO 7 new، می‌پردازد. این مدل جدید که محصول سال 2018 کمپانی چری است، با تغییرات جذاب در فضای داخلی و گزینه‌های بیشتر، به بازار عرضه خواهد شد. روز سه‌شنبه مورخ 29 آبان ماه 1397، نمایندگی مدیران‌خودرو  کد ۳۶۶ آسیا خودرو‌ این خودرو را معرفی کرده و فروش آن را آغاز خواهد کرد.

 
 

مدل جدید تیگو 7 جدید (TIGGO 7 new)

با تغییرات در فضای داخلی و آپشن‌ها، خودروی جدید چری تیگو 7 (TIGGO 7 new) روز سه‌شنبه مورخ 29 آبانماه معرفی و فروش آن آغاز خواهد شد. این خودرو با رینگ‌های جدید با طراحی به روزتر، رنگ صندلی‌ها و پوشش داشبورد به رنگ قهوه‌ای تیره، پوشش درب‌ها از چرم قهوه‌ای و داشبورد با پوشش نرم و طرح جدید کنسول، به شکل لوکس‌تری درآمده است. این تغییرات همگی در کابین اعمال شده و هیچ تغییر ظاهری در خودرو صورت نگرفته است. در صورت وجود هر گونه تغییرات دیگر، اطلاعات بیشتر به شما اعلام خواهد شد.
 
  

کابین تیگو 7 جدید (TIGGO 7 new)

اگرچه کابین تیگو 7 فعلی طراحی مدرن و یکدستی دارد، اما برخی انتقادات وجود دارد. از جمله‌ی این انتقادات می‌توان به استفاده از پلاستیک‌های سفت و خشک روی داشبورد و عناصر بکار رفته در خودروهای ارزان‌تر همچون ام وی ام X22 اشاره کرد. چری نیز به دقت به بازخوردهای مشابه گوش کرده و در چری تیگو 7 جدید (TIGGO 7 new) تغییرات لازم را اعمال کرده است. به عنوان مثال، در جدید (TIGGO 7 new) بجای تریم نارنجی یا آجری رنگ روی داشبورد، صندلی‌ها و پانل درب‌ها، از رنگ قهوه‌ای تیره استفاده شده که قطعاً ظاهر لوکس‌تر و زیباتر را به همراه دارد.
 
 
تغییرات مهم در کابین چری تیگو 7 جدید شامل حذف ترمزدستی سنتی و استفاده از ترمز پارک الکترونیکی و اتو هلد است که باعث بهبود نمای کنسول شده است. همچنین دکمه‌های گرم‌کن صندلی‌ها نیز تغییر یافته و اهرم گردان نمایشی حذف شده است. تغییرات کوچک روی پانل درب‌ها شامل دستگیره‌های با طراحی جدید و پوشش لوکس‌تر با دوخت متفاوت می‌باشد. همچنین، متریال نرم‌تر برای داشبورد استفاده شده که حس لوکس‌تری ایجاد می‌کند.
 

مطالب مرتبط
فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو (ویژه ارگانهای طرف قرارداد) ارگان و سازمان های طرف قرارداد 1403/5/3
شرایط فروش جدید اکستریم VX در مرداد 1403 1403/5/3
جدیدترین لیست قیمت مدیران خودرو، ام وی ام و فونیکس و اکستریم ویژه مرداد ماه 1403 به شرح جدول ذیل اعلام گردید. 1403/5/1
جدیدترین شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مرداد ماه 1403 1403/4/31
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری