ثبت نام یکپارچه ورود

ثبت نام کلیه منتخبین خودروهای فونیکس شرکت مدیران خودرو موعد تحویل تابستان، پاییز و زمستان سال 1403

ثبت نام کلیه منتخبین خودروهای فونیکس شرکت مدیران خودرو موعد تحویل تابستان، پاییز و  زمستان  سال 1403 تیم تحریریه فونیکس 1402/10/9


از تاریخ 10 دی ماه لغایت 14 دی  ماه بعد از دریافت پیامک از شرکت مدیران خودرو، میتوانند نسبت به مراجعه به هر یک از سه شعبه نمایندگی 366 مدیران خودرو( آسیا خودرو) واقع در تهرانپارس(شعبه مرکزی)، قنات کوثر و پاسداران ( تنها شعبه تخصصی فروش محصولات فونیکس در پاسداران) مراجعه نمایند.

براساس اعلام مدیران خودرو، در این طرح که اولین فراخوان منتخبین سامانه یکپارچه موعد تحویل های تابستان، پاییز و زمستان سال 1403 می باشد مشتریان کلیه خودروهای درخواستی را به صورت تحویل 90 روزه و  به صورت فروش فوری با قیمت قطعی و با مدل 1402 تحویل خواهند گرفت.

 

مهلت تکمیل وجه  مشتریان در این طرح،   پنج روز بعد از ثبت نام می باشد.

 

  خودروهای فونیکس قابل عرضه در این طرح خودروهای آریزو 6 پرو، اف ایکس پرو پرمیوم، تیگو 8 هیبرید، تیگو 8 پرومکس IE  می باشد.

در صورت انتخاب روش نقدی گلیه خودروها به صورت تحویل فوری و با مدل 1402 و تا پایان سال به مشتریان تحویل می گردد.

 

 

 

متقاضیان آریزو 6 پروف تیگو 8 پرو پرمیوم، اف ایکس پرمیوم (FX PREMIUM)، تیگو 8 پرو مکسIE، تیگو 8 هیبرید

فرصت ویژه‌ای برای خریداران فونیکس آریزو 6 پرو، اف ایکس(FX PREMIUM) ، تیگو 8 پرو مکسIE، تیگو 8 هیبرید   برقرار شده است چراکه اکنون می‌توانید این خودروهای جذاب و با آپشن های منحصر بفرد را با پیش پرداخت 50 درصد خریداری کنید. بر اساس جدیدترین شرایط فروش مدیران خودرو ویژه منتخبین سامانه یکپارچه و عموم ، شرایط فروش  خودروهای فونیکس با حداقل پیش پرداخت و اقساط بلند مدت اعلام شده است.

 با توجه به اعلام مدیران خودرو، خریداران می‌توانند برای خرید، به مجموعه نمایندگی‌های آسیا خودرو  به ویژه شعبه تخصصی فروش محصولات فونیکس کد 366 مدیران خودرو مراجعه کنند.

 

در بین محصولات برند فونیکس، کراس‌اوور اسپرت فونیکس FX یکی از محبوب‌ترین‌ها است.

 این خودرو در بازار ایران بی‌رقیب است و با ترکیبی از توانایی‌های فنی، امکانات رفاهی و ایمنی و همچنین طراحی جذاب، توانسته فروش بالایی را نیز تجربه کند.

 بر این اساس، شرایط ویژه‌ای برای خرید این خودرو از سوی آسیا خودرو فراهم شده است که در آن خریداران می‌توانند تنها با پرداخت ۴۰درصد از بهای خودرو و اقساط ۶۰ ماهه، نسبت به خرید آن اقدام کنند.

 

 لازم به ذکر است شرایط فروش خودروهای فونیکس ویژه دی ۱۴۰۲ برای موعد تحویل های تابستان و پاییز و زمستان سال 1403 به مدت محدود برقرار شده است و با پایان ظرفیت، متوقف خواهد شد.

 

کارشناسان آسیا خودرو در شعبه پاسداران، روزانه از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر با شماره تلفن 02179176000 آماده پاسخگویی می باشند و منتظر پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 

 

جزییات بیشتر از شرایط فروش  خودروهای فونیکس ویژه دی ۱۴۰۲

همانطور که عنوان شد، شرایط فروش خودروهای فونیکس برای دی ماه، به شکل اقساطی برقرار شده است. البته در کنار شرایط اقساطی، همچون همیشه شرایط فروش نقدی نیز وجود دارد. قیمت فونیکس در این طرح، مانند طرح‌های فروش قبلی و همچنین مانند سایر محصولات مدیران خودرو بر اساس قیمت تعیین شده شورای رقابت خواهد بود.

بر این اساس، خریداران در طرح فروش فونیکس FX در دی ماه، خودرو را با قیمت مصوب ۱.۷۳۰.۴۰۰.۰۰۰ تومان خریداری می‌کنند. این قیمت شامل قیمت کارخانه و همچنین تمامی هزینه‌های قانونی شامل بیمه و مالیات بر ارزش افزوده و شماره‌گذاری واست.

 

بر این اساس، خریداران در طرح فروش فونیکس آریزو 6 پرو در دی ماه، خودرو را با قیمت مصوب ۱.242.۴۰۰.۰۰۰ تومان خریداری می‌کنند. این قیمت شامل قیمت کارخانه و همچنین تمامی هزینه‌های قانونی شامل بیمه و مالیات بر ارزش افزوده و شماره‌گذاری واست.

بر این اساس، خریداران در طرح فروش فونیکس تیگو 8 هیبرید(e+) در دی ماه، خودرو را با قیمت مصوب 2.764.7۰۰.۰۰۰ تومان خریداری می‌کنند. این قیمت شامل قیمت کارخانه و همچنین تمامی هزینه‌های قانونی شامل بیمه و مالیات بر ارزش افزوده و شماره‌گذاری واست.

 

بر این اساس، خریداران در طرح فروش فونیکس تیگو 8 پرومکسIE  در دی ماه، خودرو را با قیمت مصوب 2.584.4۰۰.۰۰۰ تومان خریداری می‌کنند. این قیمت شامل قیمت کارخانه و همچنین تمامی هزینه‌های قانونی شامل بیمه و مالیات بر ارزش افزوده و شماره‌گذاری واست.

 

 

در کنار این، باید به جزییات بیشتری از شرایط فروش اقساطی خودروهای فونیکس نیز اشاره کنیم. بر این اساس، خریدار در زمان خرید خودرو، بسته به طرح انتخابی مبلغی بین ۴۰ تا ۵۰ درصد بهای خودرو را می‌پردازد. مقدار اعلام شده، حداقل پیش پرداخت لازم برای خرید  کلیه خودروهای برند فونیکس در این طرح است اما خریدار می‌تواند با افزایش پیش پرداخت، میزان اقساط را کاهش دهد.

 

بازپرداخت اقساط نیز به انتخاب خریدار است و می‌تواند از ۱۲ ماه (یکسال) تا ۶۰ ماه (۵ سال) باشد. در این شرایط نیز با توجه به تغییر در مدت بازپرداخت اقساط و همچنین میزان پیش پرداخت، مقدار هر قسط متفاوت خواهد بود.

 

مبلغ اقساط در طرح فروش اقساطی فونیکس(FOWNIX) چقدر است؟

همانطور که عنوان شد، میزان اقساط در شرایط فروش فونیکس ویژه دی ۱۴۰۲ بسته به طرح ثبت نام انتخابی و همچنین میزان پیش پرداخت متفاوت خواهد بود.

به همین دلیل بررسی همه آن‌ها می‌تواند طولانی باشد و در اینجا تنها یکی از وضعیت‌ها را بررسی می‌کنیم

 

در صورت انتخاب روش اقساطی طبق اعلام شرکت مدیران خودرو، مشتریان میتوانند با  پیش پرداخت 40 درصد باقی مانده مبلغ خودرو اف ایکس FX و الباقی به صورت بازپرداخت 60 ماهه  این خودروها را خریداری نمایند.

 

 

با توجه به زمان محدود تا پایان سال، متقاضیانی که در سامانه یکپارچه برای این طرح ثبت نام کرده و جزء منتخبین سال 1403 اعلام شده اند، می توانند هرچه سریع تر به شعب آسیا خودرو به ویژه شعبه تخصصی و لاکچری فروش خودروهای فونیکس کد 366 مدیران خودرو مراجعه کنند.

جهت ثبت نام و کسب  اطلاعات بیشتر، بهترین راه این است که همین حالا با شعبه تخصصی فروش خودروهای فونیکس مدیران خودرو کد ۳۶۶ ( آسیا خودرو) یا سایر شعب آن تماس بگیرید.

کارشناسان آسیا خودرو در شعبه پاسداران، روزانه از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر با شماره تلفن 02179176000 آماده پاسخگویی می باشند و منتظر پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.


مطالب مرتبط
طرح خودروهای فرسوده دوره دوم سامانه یکپارچه 1403/4/31
آخرین مهلت ثبت نام منتخبین سامانه یکپارچه موعد تحویل تابستان و بهار 1403 1403/4/24
شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه سامانه یکپارچه مرحله دوم ۱۴۰۳ 1403/4/21
فراخوان مشتریان بهار و تابستان 1403 سامانه ی یکپارچه جهت ثبت نام 1403/4/17
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری