ثبت نام یکپارچه ورود

تیگو 7 هیبرید در محصولات فونیکس

تیگو 7 هیبرید در محصولات فونیکس تیم تحریریه فونیکس 1402/10/9


به گفته مدیرعامل مدیران خودرو، فونیکس برنامه های متنوعی برای افزودن خودروهای پاک به محصولات خود در نظر گرفته است، که یکی از آن ها تیگو ۷ هیبرید خواهد بود.

جک لی، در حاشیه رونمایی از تیگو ۷ پرومکس با اشاره به قدمت حضور تیگو از افزوده شدن سه خودروی پاک به محصولات این شرکت خبر داد. لی با اشاره به این که قدمت حضور تیگو ۷ در ایران، به هفت سال پیش بازمی گردد، اضافه کرد: «در آن زمان، تیگو ۷ محصول پرچم‌دار مدیران خودرو در بازار محسوب می شد. این خودرو به لطف بهره وری از طراحی به‌ روز، کیفیت و سطح تجهیزات مناسب، توانست خود را در بین رقبای کره ای اثبات کند.»

وی ادامه داد: «کمی بعد، در پاییز سال ۱۴۰۰، مدیران خودرو همزمان با معرفی برند فونیکس، از تیگو ۷ پرو رونمایی کرد. خودرویی که توانست جایگاه مناسبی پیدا کند.»

مدیر عامل مدیران خودرو افزود: «با این حال، از زمان رونمایی و معرفی اولین نسل از این خودرو و پیداش برند فونیکس با پیگیری مداوم برای ارتقا‌ی کیفی و فنی سعی کرده ایم محصولی باکیفیت را عرضه کنیم. این مسئله فلسفه این برند است که هر روز بتوانیم سطح کیفی و فنی خود را افزایش داده تا بتوانیم حداکثر رضایت مشتریان را جلب کنیم.»

لی تصریح کرد: «با اتکا به این روند هم‌ اکنون ۱۲ میلیون نفر در سراسر جهان ما را انتخاب کرده اند. در واقع، می توان گفت طی ۷ ساله گذشته سری محصولات تیگو 7 با عملکرد خود نیاز های بازار را برطرف کرده است و از این رو، یکی از موفق ترین محصولات بازار به شمار می آید.»

وی بیان کرد: «با شعار تمام مسیر همراه شما اعلام می کنم که ما اولین خودر‌وسازی هستیم که به تولید انبوه خودروهای پاک پرداخته است.»

مدیرعامل مدیران خودرو اعلام کرد که شرکت قصد دارد با اضافه کردن خودروی تیگو ۷ هیبرید به مجموعه محصولات خود، محصولات پاک خود را توسعه دهد. همچنین، تیگو ۷ پرومکس نیز در پاییز سال ۱۴۰۰ معرفی شده است. مدیران خودرو به دنبال ارتقای کیفیت و فناوری خودروهای خود است تا رضایت مشتریان را بالا برده و به تولید و عرضه خودروهای پاک ادامه دهد.

 

مطالب مرتبط
فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو (ویژه ارگانهای طرف قرارداد) ارگان و سازمان های طرف قرارداد 1403/5/3
شرایط فروش جدید اکستریم VX در مرداد 1403 1403/5/3
جدیدترین لیست قیمت مدیران خودرو، ام وی ام و فونیکس و اکستریم ویژه مرداد ماه 1403 به شرح جدول ذیل اعلام گردید. 1403/5/1
جدیدترین شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مرداد ماه 1403 1403/4/31
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری