ثبت نام یکپارچه ورود

آریزو ۵ اسپرت، ARRIZO 5 FL(S)

آریزو ۵ اسپرت، ARRIZO 5 FL(S) تیم تحریریه فونیکس 1402/10/11


آریزو ۵ اسپرت (Arrizo 5 S) نسخه جدیدی از خودروی سدان آریزو ۵ است که به تغییراتی در طراحی و امکانات آن پرداخته شده است. در طراحی جلوی خودرو، جلوپنجره هکچبک (Hatchback) با خطوط کرومی عمودی به جلوپنجره با نام Waterfall تبدیل شده است و طراحی سپرهای جلو و عقب نیز تغییر کرده است. همچنین، سبک طراحی ورودی هوا در دو گوشه سپر با نام Windknife نیز تغییر کرده است.

 

 

در کابین خودرو، داشبورد آریزو ۵ S حفظ شده است اما برخی جزئیات آن به آریزو ۶ پرو نزدیک تر شده است، به عنوان مثال شکل غربیلک فرمان از دایره ای به شکل Dکات تغییر کرده است. همچنین، پوشش چرم مصنوعی صندلی‌ها و رودری‌ها با دوخت قرمز رنگ بهبود یافته است.

امکانات ایمنی و رفاهی آریزو ۵ S شامل سیستم استارت و ورود بدون کلید، قفل مرکزی با ریموت، پاور ویندوز، مانیتور با قابلیت اشتراک گذاری، آینه‌های کناری تاشونده برقی، سیستم تهویه الکتریکی، کروز کنترل، تنظیم صندلی راننده در ۶ جهت به صورت برقی، سانروف، دوربین داینامیک عقب، سنسور پارک عقب، دی لایت، ترمز پارک برقی، اتوهلد، حالت‌های رانندگی اکو و اسپرت، گرم‌کن صندلی‌های جلو، شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم پایش فشار باد تایرها و ... می‌باشد.

 

 

در مورد مشخصات فنی، آریزو ۵ S به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر مجهز است که ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. جعبه دنده اتوماتیک CVT با تعویض دنده مصنوعی ۹ سرعته برای انتقال قدرت به چرخ‌های جلو استفاده می‌شود. سیستم خنک کاری هوای ورودی به پیشرانه از نوع هوا به آب (Air to Water) است. تعلیق جلوی خودرو از نوع مک فرسون و تعلیق عقب از نوع تویست بوم H استفاده شده است.

 

 

آریزو ۵ S با طراحی شیک و دلنشین خود، نظر هر کسی را جلب خواهد کرد. خطوط دقیق و منحنی‌های آریزو ۵ S احساس حرکت و دینامیک را به نمایش می‌گذارند. همچنین، استفاده از المنت‌های کرومی در جلوپنجره، نمای جلویی و عقب خودرو، به آن طراوت و شکوهی اضافه کرده است. نورهای LED با طراحی مدرن نیز نقشی مهم در جلوه بصری آریزو ۵ S دارند و به خودرو زیبایی و روشنایی بیشتری می‌بخشند.

 

به طور کلی، آریزو ۵ S یک خودروی جذاب و کامل است که با طراحی به‌ روز و امکانات مدرن، به خریدارانی که به دنبال خودروی سدانی با قابلیت‌های بالا هستند، مناسب خواهد بود.

 

طبق قیمت اعلامی شورای رقابت جدیدترین قیمت این خودرو در بخش نامه دی ماه 1402 مدیران خودرو قیمت آریزو 5 اف ال یا اسپرت 1.091.200.000 تومان تعیین شده است. جهت اطلاع از آخرین و جدیدترین قیمت ها و بخشنامه های شرکت مدیران خودرو و اطلاع از شرایط ثبت نام  نقد و اقساط شرکت مدیران خودرو به صورت تحویل فوری و با قیمت قطعی کارشناسان آسیا خودرو در شعبه پاسداران، روزانه از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر با شماره تلفن 02179176000 آماده پاسخگویی می باشند و منتظر پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 


مطالب مرتبط
فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو (ویژه ارگانهای طرف قرارداد) ارگان و سازمان های طرف قرارداد 1403/5/3
شرایط فروش جدید اکستریم VX در مرداد 1403 1403/5/3
جدیدترین لیست قیمت مدیران خودرو، ام وی ام و فونیکس و اکستریم ویژه مرداد ماه 1403 به شرح جدول ذیل اعلام گردید. 1403/5/1
جدیدترین شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مرداد ماه 1403 1403/4/31
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری