ثبت نام یکپارچه ورود

مشخصات فنی تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید یا e+ - PHEV

مشخصات فنی تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید یا e+ - PHEV تیم تحریریه فونیکس 1402/10/13


تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید یا PHEV یا e+( ای پلاس)  از یک پیشرانه ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر توربو بهره می‌برد. این خودرو دارای دو پیشرانه برقی (سوار بر محور جلو) است که در نهایت ۳۲۶ اسب بخار توان تولید می‌کنند. گشتاور این خودرو به حدود ۵۱۰ نیوتن متر می‌رسد.

توان تولید شده از طریق جعبه دنده ۳ سرعته DHT به چرخ‌های جلوی این خودروی ۷ نفره منتقل می‌شود. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این خودرو در حالتی که هر سه موتور در مدارند، ۷.۶ ثانیه است.

پک باتری این کراس اوور ظرفیت ۱۹.۲۷ کیلووات ساعتی دارد و شارژ آن حدود ۳ تا ۴ ساعت زمان می‌برد. مصرف سوخت تیگو ۸ پرو e پلاس در حالت بنزینی حدود ۶.۵ لیتر به ازای هر صد کیلومتر است و در صورت فعالیت پیشرانه الکتریکی به صورت همزمان، مصرف سوخت این کراس اوور ۷ نفره چینی به ۱.۵۵ لیتر به ازای هر صد کیلومتر می‌رسد.

موتورهای برقی این خودرو دارای قدرت ۵۵ و ۷۰ کیلووات و خروجی گشتاور به ترتیب ۱۶۰ و ۱۵۵ نیوتن متر است.

 

 

امکانات نسخه نهایی تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید شامل سقف پانورامیک، صندلی برقی راننده و شاگرد، امکان تنظیم صندلی شاگرد از ردیف دوم، گرمکن صندلی‌های ردیف اول و دوم، گرمکن فرمان، سردکن صندلی‌های ردیف اول، پنل دیجیتالی سیستم تهویه، ۶ ایربگ، سیستم ضد سرقت موتور، دوربین ۳۶۰ درجه HD، دوربین عقب داینامیک، سنسور نور و باران، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی و کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم‌های رانندگی خودکار ADAS، کروز کنترل تطبیقی، تنظیم ارتفاع نور خودکار، کلاستر دیجیتالی، سیستم صوتی SONY با ۸ بلندگو، اهمیت ویژگی‌ها و امکانات مورد نظر در خودروها بستگی به نیازها و ترجیحات شخصی دارد. اما در کل، تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید با ترکیبی از موتور بنزینی و موتورهای برقی، امکانات راحتی و ایمنی متنوع، و مصرف سوخت کم، می‌تواند جذابیت خاصی داشته باشد. برخی از ویژگی‌های مهم این خودرو عبارتند از:

1. توان و کارایی: با قدرت موتورهای بنزینی و برقی، تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید توانایی شتاب خوبی دارد و قابلیت تامین توان برای رانندگی در شرایط مختلف را دارد.

2. مصرف سوخت کم: با استفاده از سیستم هیبرید، این خودرو می‌تواند مصرف سوخت را بهبود بخشیده و به صرفه‌ترین حالت ممکن را فراهم کند.

3. امکانات راحتی: تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید دارای امکانات راحتی از قبیل صندلی‌های برقی، سیستم تهویه هوشمند، سیستم صوتی با کیفیت، سردکن و گرم کن صندلی‌ها و فرمان و سقف پانورامیک می‌باشد.

4. امکانات ایمنی: این خودرو دارای سیستم‌های ایمنی مثل سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی و کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل فشار باد تایرها و سیستم‌های رانندگی خودکار ADAS است.

5. طراحی و استایل: تیگو ۸ پرو پلاگین هیبرید با طراحی مدرن و جذاب، خطوط داینامیک و جزئیات زیبا، می‌تواند توجه هر فردی را به خود جلب کند.

 

قیمت  نسخه پرو تیگو 8 پرو پلاگین هیبرید e+ فونیکس  بر اساس آخرین اعلام شرکت مدیران خودرو 2.764.700.000 تومان اعلام گردیده است. جهت اطلاع از آخرین و جدیدترین قیمت ها و بخشنامه های شرکت مدیران خودرو و اطلاع از شرایط ثبت نام  نقد و اقساط شرکت مدیران خودرو به صورت تحویل فوری و با قیمت قطعی کارشناسان آسیا خودرو در شعبه پاسداران، روزانه از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر با شماره تلفن 02179176000 آماده پاسخگویی می باشند و منتظر پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

 


مطالب مرتبط
فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو (ویژه ارگانهای طرف قرارداد) ارگان و سازمان های طرف قرارداد 1403/5/3
شرایط فروش جدید اکستریم VX در مرداد 1403 1403/5/3
جدیدترین لیست قیمت مدیران خودرو، ام وی ام و فونیکس و اکستریم ویژه مرداد ماه 1403 به شرح جدول ذیل اعلام گردید. 1403/5/1
جدیدترین شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مرداد ماه 1403 1403/4/31
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری