ثبت نام یکپارچه ورود

برنامه‌ی فروش روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ برند فونیکس و ام وی ام مدیران خودرو اعلام گردید.

برنامه‌ی فروش روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ برند  فونیکس و ام وی ام مدیران خودرو اعلام گردید. تیم تحریریه فونیکس 1402/10/14


در روز شنبه، مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۶، برنامه‌ی فروش خودروها به شرح زیر تنظیم شده است:

ساعت ۹ صبح:
- خودروی X22 pro MT تنها در قالب پرداخت نقدی قابل خرید می‌باشد. در صورت تمایل به خرید این خودرو، شما می‌توانید آن را با پرداخت نقدی تهیه کنید.

 

ساعت ۹:۳۰ صبح:
- خودروهای ARRIZO 5 FL و X55 pro IE با روش‌های پرداخت نقدی و اقساطی در حال فروش می‌باشند. شما می‌توانید این خودروها را با پرداخت نقدی یا اقساط تهیه کنید. 

در این طرح لیزینگ های بانکهای عامل شامل بانک های صادرات و شهر و تجارت می باشند و شما این امکان را دارید مطابق با مدارک متقاضی و ضامن و کارمزد بانک ها نسبت به انتخاب هر کدام از لیزینگ ها اقدام نمایید.

 

ساعت 15 عصر:

 ساعت ثبت نام  خودروهای برند فونیکس برای فروش خودروها،  روز شنبه مورخ 16-10-1402 ساعت ۱۵ می باشد و فروش فقط در تاریخ و ساعت مشخص شده انجام می‌شود.

ثبت نام خودروهای برند فونیکس، شامل خودروهای آریزو6(ARRIZO 6 PRO) ، اف ایکس(FX PREMIUM) و تیگو 8 هیبرید(TIGGO 8 +e)و تیگو 8 پرو مکس آی ای (TIGGO8 PRO MAX IE) می باشد.

در این طرح که به تعداد بسیار محدود می باشد مشتریان میتوانند نسبت به انتخاب لیزینگ های بانک های صادرات، شهر، گردشگری مطابق با سود بانکی مورد انتظار آنها اقدام نمایند.

 

جهت اطلاع از آخرین و جدیدترین قیمت ها و بخشنامه های شرکت مدیران خودرو و اطلاع از شرایط ثبت نام  نقد و اقساط شرکت مدیران خودرو به صورت تحویل فوری و با قیمت قطعی کارشناسان آسیا خودرو در شعبه پاسداران، روزانه از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر با شماره تلفن 02179176000 آماده پاسخگویی می باشند و منتظر پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند.

با احترام،
نمایندگی کد 366 فونیکس (آسیا خودرو)


مطالب مرتبط
فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو (ویژه ارگانهای طرف قرارداد) ارگان و سازمان های طرف قرارداد 1403/5/3
شرایط فروش جدید اکستریم VX در مرداد 1403 1403/5/3
جدیدترین لیست قیمت مدیران خودرو، ام وی ام و فونیکس و اکستریم ویژه مرداد ماه 1403 به شرح جدول ذیل اعلام گردید. 1403/5/1
جدیدترین شرایط فروش مدیران خودرو ویژه مرداد ماه 1403 1403/4/31
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری