ثبت نام یکپارچه ورود

شرایط فروش ام وی ام x55 پرو (X55 PRO IE)/ ویژه دی ۱۴۰۲/ تعداد محدود و تحویل فوری

شرایط فروش ام وی ام x55 پرو (X55 PRO IE)/  ویژه دی ۱۴۰۲/ تعداد محدود و تحویل فوری تیم تحریریه فونیکس 1402/10/17


در بین محصولات برند ام وی ام ، ایکس ۵۵ پرو محبوب ترین  خودروی مدیران خودرو می باشد. چراکه سطح بالایی از امکانات را با یک موتور پرقدرت و البته ظاهری جذاب عرضه می‌کند. اگر قصد خرید این خودرو را دارید، اکنون بهترین شرایط خرید با حداقل پیش پرداخت و اقساط بلند مدت در آسیا خودرو (نمایندگی تخصصی کد 366 مدیران خودرو) به عنوان معتبرترین و نمایندگی رتبه برتر مدیران خودرو برقرار شده است .

این روز‌ها خودروهای کراس‌اوور در اوج محبوبیت هستند و در بین آن‌ها، ایکس ۵۵ پرو IE( X55 PRO IE) یکی از محبوب‌ترین‌ها در بازار ایران است.

این خودرو ظاهر جذاب و جواب پسند را با سطح بالایی از امکانات رفاهی و ایمنی و همچنین موتوری توانمند ترکیب کرده است تا به این ترتیب به یکی از گزینه‌های اصلی خریداران تبدیل شود. همه این‌ها، اکنون با اعلام طرح فروش اقساطی ایکس ۵۵ پرو ویژه دی ۱۴۰۲ کامل‌تر هم شده است چراکه امکان خرید این خودرو با حداقل پیش پرداخت و اقساط بلند مدت فراهم شده است. بسیاری از علاقمندان خودروی پر فروش و محبوب تیگو 7 پرو  از برند فونیکس مدیران خودرو  با توجه به شباهت های آپشن و فنی این خودرو و با توجه به عدم تولید تیگو 7 پرو اکسلنت نسبت به انتخاب خودروی ایکس 55 پرو IE انتخاب می نمایند.

شباهت های تیگو 7 پرو و  ایکس 55 پرو:

 

1-      تریم داخلی

2-      مشخصات فنی موتور و گیربکس

3-      کول باکس

4-      شارژر وایرلس

5-      آینه تاشو برقی

6-      دی لایت

7-      سنسور نور و ...

 

.مانند سایر محصولات مدیران خودرو، قیمت ایکس ۵۵ پرو نیز از سوی سازمان حمایت مصوب شده و توسط شورای رقابت اعلام می‌شود. به این ترتیب در فروش اقساطی ایکس ۵۵ پرو ویژه دی ۱۴۰۲ نیز این خودرو با قیمت مصوب عرضه خواهد شد. بر این اساس، قیمتX55 Pro IE  (ایکس 55 پرو IE)   معادل ۱.۲۵۵.۹۰۰.۰۰۰ تومان است. این قیمت شامل قیمت خودرو درب کارخانه و همچنین کلیه هزینه‌های قانونی  و به صورت قطعی می باشد.

 

این طرح فروش که توسط شرکت مدیران خودرو و توسط شرکت آسیا خودرو (نمایندگی 366 مدیران خودرو ) فعال گردیده، مشتریان هیچ گونه محدودیتی جهت ثبت نام ندارند و نیازی به نداشتن پلاک فعال نمی باشد.

سود انصراف در این طرح 12 درصد سالیانه می باشد.

 

 

فروش نقدی ام وی ام X55 پرو(X55 PRO IE) مدیران خودرو ویژه دی ماه ۱۴۰۲

به اطلاع می رساند با توجه به آغاز فروش نسخه جدید خودرو ایکس ۵۵ پرو از تیر ماه، تغییرات این نسخه موارد ذیل را شامل می گردد:

۱- اضافه شدن شارژر وایرلس (بدون سیم) تلفن همراه به کنسول خودرو

۲- اضافه شدن ایربگ های پرده ای به خودرو (مجموعا ۶ ایربگ)
 
*
گارانتی خودرو نیز مشابه با مدل های قبل، ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر خواهد بود*

 

شرایط پیش پرداخت و مدت اقساط به صورت منعطف و مطابق با عکس ذیل می باشد. شرکت آسیا خودرو امکان تست درایو خودرو و نمایش خودرو در کلیه شوروم های خود دارد.

 

حداقل پیش پرداخت در این طرح 50درصد مبلغ خودرو می باشد. مبلغ پیش پرداخت  627.950.000 میلیون تومان و حداکثر مدت اقساط 60 ماه می باشد که مشتریان بایستی حدود 17.700.000 میلیون تومان قسط پرداخت نمایند.

 

بانک های عامل در این طرح شامل بانک صادرات، بانک شهر، بانگ گردشگری و بانک تجارت می باشد.

 

در صورت عدم امکان ارائه ضامن مشتریان میتوانند  لیزینگ  اقتصاد نوین رو با بازپرداخت سه ماه یکبار پرداخت نمایند.

 

جهت اطلاع از آخرین و جدیدترین قیمت ها و بخشنامه های شرکت مدیران خودرو و اطلاع از شرایط ثبت نام  نقد و اقساط شرکت مدیران خودرو به صورت تحویل فوری و با قیمت قطعی با معتبر ترین نمایندگی مدیران خودرو کد 366 مدیران خودرو  و  با  کارشناسان آسیا خودرو در شعبه پاسداران، روزانه از ساعت ۹ صبح تا ۷ عصر با شماره تلفن 02179176000 آماده پاسخگویی می باشند و منتظر پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند

 

 

 

.


مطالب مرتبط
طرح فروش استثنایی ام وی ام X33 کراس - اردیبهشت ۱۴۰۳ 1403/2/30
خرید اقساطی مدیران خودرو طرح ویژه خرداد ماه سال 1403 مدیران خودرو 1403/2/28
توقف شماره‌گذاری “ایکس ۵۵ پرو” به دلیل نقص ایمنی 1403/2/19
فروش ویژه ام وی ام در اردیبهشت ۱۴۰۳ 1403/2/18
ثبت دیدگاه اشتراک گذاری