ثبت نام یکپارچه ورود

لوکانو ۷ و پیشرفت آن در بازار

لوکانو ۷ و پیشرفت آن در بازار تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1402/11/19


لوکانو ۷، با سرعت به جایگاهی مناسب بین کاربران برند لوکانو رسیده است. این اولین مدل آفرود شهری تحت برند لوکانو است و با عملکرد قدرتمند آفرودی و فناوری هوشمند خود، همچنین ظاهر جذاب، توانست توجه فعالان بازار خودرو را به خود جلب کند. طراحی لوکانو۷، زیبایی و اصالت را به شکلی بی‌نظیر ترکیب کرده است. با ترکیب شکل‌های مربع و دایره‌ای در طراحی، ظاهری کاملاً آفرودی ایجاد شده است. خطوط صاف و طراحی مربعی لوکانو۷ در مقایسه با خودروهای شاسی بلند سنتی، جلوه بصری کاملی از یک آفرود قدرتمند به ارمغان می‌آورد و شخصیت قوی کاربران لوکانو را نشان می‌دهد.

در طراحی چراغ‌های جلویی، از منابع نور LED با لنزهای جداگانه برای نور بالا و پایین استفاده شده است که این امکان را می‌دهد که در شب، کمبود دید را برطرف کند. خطوط جانبی رو به بالا و سقف شیب‌دار لایه‌بندی شده در کناره‌ی خودرو، همراه با دستگیره‌های الکتریکی مخفی و زیبایی‌شناسی ساده، ظاهری کامل از لوکانو ۷ را به نمایش می‌گذارد. در قسمت عقب خودرو، طراحی چراغ‌ها، نمایی ساده و فناورانه از نور دارد که رانندگی آفرود را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

لوکانو ۷ با سه رنگ سفید، مشکی و زیتونی به بازار عرضه خواهد شد. این رنگ‌ها با دقت و دانش صنعتی که در خودروهای لوکس استفاده می‌شود، ارائه خواهند شد. به همین دلیل، فعالان بازار اعتقاد دارند که لوکانو۷ با طراحی منحصر به فرد و دقیق، زیبایی خود را در خیابان‌ها به نمایش خواهد گذاشت و به استانداردی برای خودروهای شاسی بلند آفرود شهری تبدیل خواهد شد.


مطالب مرتبط
سایپا سیتروئن C3-XR را به بازار ایران آورد 1403/6/28
تیانا 2024، بازگشت پرقدرت یک سدان لوکس ژاپنی 1403/6/27
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22