ثبت نام یکپارچه ورود

قیمت دنا پلاس اتومات آپشنال

قیمت دنا پلاس اتومات آپشنال تیم تحریریه فونیکس کد 366 مدیران خودرو 1402/12/21


با آغاز تحویل دنا پلاس توربو آپشنال به خریداران، شاهد حضور فعال این خودرو در بازارهای خرید و فروش هستیم. قیمت‌گذاری‌های متفاوتی برای این مدل در پلتفرم‌های مختلف اعلام شده که به زودی به تفصیل به آن خواهیم پرداخت.

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال، که قیمت نهایی آن توسط شورای رقابت در اواخر مهر ماه تعیین شد، اکنون با قیمت‌های عجیبی در آگهی‌های فروش دیده می‌شود. سرعت بالای آگهی شدن این خودرو نشان‌دهنده این است که بیشتر خریداران به دنبال مصرف نبوده و تنها به خاطر سود بالای احتمالی، اقدام به خرید آن کرده‌اند.

دنا پلاس با قیمت‌های میلیاردی قیمت‌های پیشنهادی برای دنا پلاس توربو اتومات آپشنال در بازار، بین تقریباً یک میلیارد و پنجاه میلیون تومان تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان متغیر است. این قیمت‌ها، این خودرو را در رقابت مستقیم با گزینه‌هایی نظیر آریزو ۵ اسپرت و ریسپکت (کم کار) قرار می‌دهد.

بررسی مشخصات دنا پلاس توربو اتومات آپشنال دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، که در واقع همان دنا پلاس جوانان است، به جای استفاده از پیشرانه EFP، با پیشرانه TC7 مجهز شده است. این خودرو دارای پیشرانه توربوشارژ ۱۶۴۵ سی‌سی TC7 یا EF7 توربو است که قادر به تولید ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتن‌متر گشتاور است. همچنین، جعبه دنده اتوماتیک شش سرعته AT، نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

تفاوت‌های دنا پلاس توربو اتومات آپشنال با نسخه استاندارد نسخه آپشنال دنا پلاس، نسبت به مدل معمولی، دارای امکانات بیشتری است. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم ورود بدون کلید، سنسورهای نور و باران، دکمه استارت، سنسور پایش فشار تایر (TPMS)، آینه الکتروکرومیک، فرمان D و سیستم کنترل پایداری اشاره کرد.


مطالب مرتبط
BMW X2 2024: شاسی‌بلند اسپرت و لوکس برای جانبازان 1403/6/25
شرایط فروش نقدی و اقساطی خودروی جک J4 توسط کرمان موتور 1403/6/22
شرایط ثبت نام نقد و اقساط کی ام سی EJ7 توسط کرمان موتور 1403/6/20
آئودی A3 و Q3 مدل 2024؛ هدیه‌ای ویژه از نادین خودرو به جانبازان 1403/6/19